Tuesday, 3 April 2012

Rancangan Ahli Jemaah Dajjal ke Atas Sukan Olimpik 2012 di London

Seperti yang kita sedia maklum kononnya seranggan pengganas ke atas WTC di New York dan Pentagon telah dilakukan oleh Umat Islam yang Extreme tetapi kita tahu ia telah dirancang dengan begitu teliti oleh Ahli Jemaah Dajjal ini dengan mengunakan seekor kambing hitam iaitu Osama bin ladin(dibuktikan sebagai agen CIA)yang menjadi hero pada umat islam hanya la satu penipuan dan sebenarnya ingin menjejaskan nama Islam dan mereka telah berjaya menipu hampir keseluruhan penduduk dunia dan tidak ketinggalan umat Islam yang buta mata hati kecuali orang mukmin yang mempunyai Nur pemberian Allah untuk melihat rancangan mereka ini..dan yang paling keji adalah pemimpin Islam turut menerima penipuan Ahli jemaah Dajjal dan Bersama sama mengelar Umat Islam sebagai penganas

Seorang bekas Presiden Itali merangsang lagi teori konspirasi apabila berkata, semua anggota parti pembangkang Itali tahu Agensi Perisikan Pusat (CIA) dan ejen perisikan Israel, Mossad adalah dalang serangan itu dan menjadikan militan Islam sebagai kambing hitam.

Bekas ketua agensi Perisikan Pakistan (ISI) mendakwa, pihaknya mempunyai maklumat mengenai serangan itu dan tahu CIA bekerjasama dengan Israel untuk melancarkan serangan tersebut.
Dan serangan itu adalah peluang paling sempurna untuk Zionis menguasai hal-ehwal dunia


Lihat lah Bukti ini..Permainan kad yang dinamakan Sebagai(illuminati Card Game) yang dicipta oleh Steve Jackson pada tahun 1990..adakah ini sekadar kebetulan atau dirancang ??
WTC dan Pentagon didalam illuminati Card Game
WTC  New York
Pentagon diletupkan

Satu lagi Rancangan Besar yang mungkin akan dilaksanakan di kota London pada Sukan Olimpik 2012 oleh Ahli Jemaah Dajjal ini supaya dapat mencipta alasan baru untuk melancarkan serangan terhadap Agama dan Umat Islam diseluruh dunia..berkemungkinan Iran Atau Mesir yang akan dipersalahkan ke atas serangan yang mereka rancangkan ini..bukti bukti rancangan mereka ada dihadapan kita kepada mereka yang ingin melihat..dan apabila dikaji Kelihatan seperti satu rancangan yang begitu teliti dan hampir pada matlamatnya..dijangka banyak juga peristiwa yang besar akan berlaku pada 2012 kerana seluruh dunia telah diprogram untuk menunggu peristiwa 2012 oleh Jemaah illuminati ini..sekarang saya akan menunjukan bukti bukti yang telah saya kaji..dan para pembaca boleh lah menilainya dengan sendiri..

Bukti 1 Lihat Logo InI(jika disusun dengan cara yang tertentu terjadi perkataan ZION)

ZION(Bermaksud Jerusalem di ISRAEL)
Bukti 2 Maskot Olimpik 2012
Bermata Satu
Mata Dajjal di US Dollar
Bukti 3 Lampu Stadium Olimpik(Piramid)



Bukti 4(iiluminati Card Game 1995) 5 0rang yang memakai baju bertemakan warna Olimpik dan kemusnahan Menara Jam Big Ben(London)Kebetulan??
Kemusnahan Menara Jam Big BEN Dan kebakaran Kota London
video


Setelah dikaji dengan lebih teliti terdapat lagi satu rahsia yang lebih mengemparkan yang akan saya dedahkan di bahagian 2 nanti..InshaALLAH..

21 comments:

  1. Haha. You are so paranoid and less educated

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum bsuara,cari ilmu psl ni dlu.suka ati je kta org paranoid,less edu.yakss

      Delete
    2. Mr. K, Hi-5. They;re just paranoid. http://on.fb.me/R2ReOP

      Delete
    3. mr k (kote) if not stupid you insane! this about world, human race not religion! but the hard rock that's bloked their steps only ISLAM left as BIG ENEMY! that's why they put ISLAM in PRIMARY TARGET! so if u think u not one of us (ISLAM or even HUMAN) pls don't comment! u're DEAD!

      Delete
  2. Mr K:kenapa ?

    ReplyDelete
  3. Berhati hatilah dengan konspirasi tentera2 dajjal ni..masya Allah..sungguh jahat konspirasi mereka.syukran ya kerana berkongsi maklumat ini :)

    ReplyDelete
  4. every time got something to say la......human no comment

    ReplyDelete
  5. Thanks for the info..May Allah swt protect us all.InsyaAllah.

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah.
    Takutnya.
    Allah, selamatkanlah kami.
    Kafir %^&**&^%
    Wahai umat Islam!....
    Ketahuilah...
    Berhati-hatilah...
    Bla bla bla

    Ini je ke cara kita untuk selesaikan masalah?

    ReplyDelete
  7. Olimpik 2012 = Rancangan Illuminati.

    Kalau benar pun, apa kita ingat pendedahan-pendedahan itu mampu memberikan kesan?

    Ummat Islam kini hanya sibuk 'mendedah'kan,
    hanya sibuk rasa 'takut' dengan perancangan penuh teliti pihak lain,
    tetapi tidak mahu sibuk 'membina kekuatan diri, masyarakat dan negara sendiri.'

    Kalaulah semua menyibukkan diri dengan urusan dakwah dan tarbiyah, kemudian melaksanakannya atas jalan yang bersih, Illuminati nak buat apa pun kita takkan sekadar sibuk mendedahkan.

    Kita akan sibuk mendedahkan dan MENGHALANG.

    Tetapi kerana perkara asas ditinggalkan(pembinaan diri dan kekuatan ummat),
    akhirnya yang tinggal hanyalah 'kesibukan' yang sia-sia,
    dan ketakutan yang dangkal.

    ----------------------------
    Jadi, jadilah. Aku teruskan kerja. Sekurang-kurangnya nanti Allah tanya, aku boleh jawab.

    Tak jadi, pun sama sahaja. Aku teruskan kerja, moga-moga sempat kita menuai hasilnya di atas dunia.

    -copied-

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak memberi kesan..tetapi yang penting tuan blog ini ingin memberitahu dunia jikalau pekara ini berlaku bukan salah umat islam..knape susah sgt nak faham..saya umur 15 tahun pun dah faham..yang penting dunia dapat tahu islam bukan penganas seperti yang diwar-warkan oleh berita..saya juga akan bg tau kt rakan rakan sek saya yg bukan beragama islam tentang ni agar mereka tak salahkan islam..thanks

      Delete
  8. lagu dia tak sesuai lah kan

    ReplyDelete
  9. Wahai umat Islam,sudah lupakah kita pada Hadith Rasul bhwa sblum kuarnya dajjal laknatullah akan kuarnya dlu seseorang yg dgelar al Mahdi...kenapa kita tidak berusha mencari org itu sedangkan dia hadiah ntuk kita umat Islam...tidak. Rugi kita menunggunya krana dia pasti datang....islam pasti menang dakhir zaman..pokok pangkalnya apekah kita. Kita ni akan mnjadi pengikut al Mahdi atau dajjal...kita semua boleh melakukan sesuatu...Tuhan pasti bela agamaNya...org timur. Adalah org yg djanjikan untuk kemenangan kali kedua...mari kita sama2 menyerah diri pd Tuhan,taat setaat2nya kpd Allah...kembali kpdNya..insyaAllah kita akan dbntu...atas nama Nur Muhammad akhir zaman...

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry ni bukan suruh kita cari dajjal, illuminati tu pengikut dajjal. entry ni bukan suruh cari pengikut dajjal juga.. dia suruh kita berwaspada dengan konspirasi illuminati..dan dia x ada ckp pun kita perlu fokus menunggu dajjal. informasi ini sgt penting utk kita lindungi org islam yang mungkin akan menjadi sasaran fitnah dajjal. ingatlah bhw dajjal punya tentera/pengikut!

      Delete
  10. Omg -,- Are you fcking serious? Semua benda segi tiga nk ckp iluminati. Maskot pun nk dipersalahkan. Pantang ke nk tgk segi tiga ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sarankan anda kaji lebih lagi pasal ni..saya bukan saja2 nak ckp semua segi tiga illuminati..kalau anda dah kaji cara pemikiran mereka baru anda faham..simbolik sgt penting untk mereka..

      Delete
  11. anggap ini satu informasi untuk kita tahu apa yang berlaku sekarang.
    tak guna bergaduh soal freemeson, illuminati & zionis ni.
    depends atas kita nak terima artikel ini sebagai positif atau negatif.
    yang penting, ilmu wajib dikongsi, saling ingat mengingati & saling nasihat menasihati.
    walwahhu'alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. agree ngn ur opinion,good... ^_^

      Delete
  12. Ramai lagi yang xcelik akal pasal tanda2 kiamat ni..seluruh alam yang memang kita xtau besar mana,Allah swt boleh muatkan rahsia alam dalam al quran je..umat islam akhir zaman..al quran,hadis dan usaha umat islam yang akan menegakkan syiar islam nanti..

    ReplyDelete
  13. Dah banyak tanda-tanda kiamat kecil... sama-samalah mohon dipelihara akidah yang ada dan diselamatkan dunia akhirat
    chêguzαm

    ReplyDelete