widgeo.net

Friday 30 December 2011

Siapakah Ahli Jemaah Dajjal ??

Mereka mengelar diri  sebagai The Illuminati(Penerima Cahaya Nur)
Mereka terdiri daripada 13 Keluarga yang berasal dari Keturunan Tentera Salib(Knights Templer)dan Kacukan Royalti Babylon,Mesir,Eropah(Rom)Dan Britain Mereka lah yang Menguasai Dunia Di sebalik Tabir Tanpa disedari oleh Umat manusia Zaman Sekarang..Mereka ini Juga adalah Keturunan Yakjuj n makjuj(Akan Diterangkan Kemudian)
Illuminati ini mempunyai pelbagai Kaedah untuk mengerakan Rancangan Jahat Mereka,dan Rancangan jahat ini dilakukan Khas untuk Tuhan/Nabi/Raja mereka iaitu Al-Masih-Ad Dajjal Yang Berangan-angan untuk Menguasai Dunia Dari Takhta Nabi Daud Dan Nabi Sulaiman A.S Di Baitul Maqdis Palestine..
Bagaimana Illuminati ini telah menguasai dunia ini..Sila Baca dan Fahami petikan ini…..

Pada 1118, sebuah kumpulan tentera yang bernama Knight Templer telah dibentuk bagi mengawal keadaan di Jurusalem dan juga telah mencipta satu sistem ekonomi sendiri, tetapi sesuatu yang unik telah berlaku kepada kumpulan Knight Templer yang jarang kita dengar. Kumpulan itu telah menemui “harta” yang tidak ternilai di bawah masjid al-Aqsa ketika berada di Jurusalem. “Harta” tersebut sebenarnya merupakan buku-buku sihir purba milik bani Israil yang dirampas oleh Nabi Sulaiman. Baginda telah merampas semua buku-buku sihir dan menyimpannya di dalam sebuah bilik rahsia di bawah al-Aqsa. Knight Templer telah menemui bilik tersebut dan mempelajari simbol-simbol dan sihir-sihir Bani Israel. Sihir-sihir itu sangat hebat, lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamalkan upacara penyembahan Iblis. Mereka dapat berhubung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang sedang dikurung sebelum kelahiran Nabi Muhammad SAW lagi. Dajjal dan Iblis menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan yang tiada tandingnya. Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua Rancangan agungnya. Termasuklah membina Haikal Sulaiman, sebagai istana tempat Dajjal akan memerintah dunia apabila dilepaskan nanti..Saksikan video Dibawah ini untuk memahami dengan lebih lanjut


Tetapi Jurusalem berjaya dirampas oleh tentera Islam kembali, dan mereka telah dihalau dan terpaksa lari balik ke Eropah. Lantas mereka membina kekuatan di Eropah. Menyedari hal ini, raja-raja telah mengharamkan Knight Templer. Amalan sihir mereka terbongkar. Hampir semua ahli ditangkap, dibunuh dan dibakar hidup-hidup. Tetapi kita di ajar di dalam sejarah kononya mereka yang ditangkap itu adalah para saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman kegelapan Eropah. Namun sebahagian kecil daripada mereka telah terselamat. Pergerakan mereka disusun semula dan ditukar nama menjadi “Freemason”. Seterusnya, Freemason menjalankan Rancangan menjatuhkan semua raja-raja Eropah dan pihak-pihak gereja melalui revolusi. Demi menutup semua rancangan jahat mereka, mereka telah memperkenalkan “renaissance” dalam sejarah. Maka dengan itu, segala perancangan jahat mereka dilihat “mulia” dalam lipatan sejarah. Tertipulah seluruh bangsa Eropah, sedang mereka diperintah oleh para penyembah syaitan. Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. Bermulalah era penjajahan. Akhirnya mereka berjaya menguasai Jerusalem semula. Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk Tuhan mereka, iaitu Dajjal.


Pertubuhan Pertubuhan yang mengerakan Rancangan Dajjal

Adakah anda faham sekarang bagaimana ahli jemaah Dajjal ini telah menguasai dunia kita tanpa kita sedar..hampir kesemua institusi Dunia telah menjadi Boneka iiluminati ini .
Pelbagai Jenis hiburan yang telah disediakan khas untuk minda kita agar kita sentiasa lalai dan dalam kejahilan sendiri..dengan cara begitulah baru Rancangan meraka tidak diganggu dan boleh dilaksanakan dengan sepenuhnya tanpa apa apa halangan


2 comments:

  1. Haikal Sulaiman?? x fhm... Haikal Sulaiman tue mcmn??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haikal Sulaiman bermaksud Temple of Solomon(Istana Dajjal untuk Yahudi Dan Ahli Jemaah Dajjal)

      Delete