widgeo.net

Saturday 17 March 2012

Realiti Yakjuj dan Makjuj

Tembok yang menyekat Kaum Yakjuj dan Makjuj telah Lama terbuka dan mereka telah pun keluar dan turun dari tempat yang tinggi(Caucasus mountains) satu lagi bukti dari surah Al-anbiyaa ayat 95-96:

Dan mustahil bagi penduduk sesebuah negeri yang kami binasakan,bahawa mereka tidak kembali hingga apabila terbukanya tembok yang menyekat Yakjuj dan Makjuj,dan mereka meluru turun dari seluruh tempat yang tinggi..

Siapakah penduduk negeri yang Allah maksudkan itu?penduduk yang dimaksudkan itu ialah orang Yahudi..negeri itu ialah Baitul Maqdis ,Yakjuj dan makjuj pula adalah puak yahudi Eropah(khazar)dan meluru turun dari tempat yang tinggi bermaksud Yakjuj dan Makjuj telah pun Menguasai dan menjajah keseluruhan aspek Kuasa-Kuasa pemerintahan Dunia.. kenapa saya berkata begitu..ini adalah kerana kaum Yahudi Eropah telah pun kembali ke Baitul Maqdis pada tahun 1948 akibat dari peperangan dunia kedua..Adalah mustahil untuk kaum Yahudi pulang ke Israel tanpa pertolongan golongan Yakjuj dan Makjuj..

Setelah yakjuj dan Makjuj dibebaskan dari tembok Zulqarnain mereka telah membina kekuatan mereka dengan menyatukan kesemua puak Yakjuj dan Makjuj dan mengelar Empayar mereka sebagai Khazaria..Bukti ini telah dirahsiakan oleh para sejarahwan Barat dan telah menyatakan bahawa Puak Mongol sahaja adalah Yakjuj dan Makjuj..Tetapi Jikalau dikaji dengan lebih mendalam didapati DNA puak Khazar lebih Peratusannya Dekat dengan bangsa Yakjuj dan Makjuj.. Siapakah Kaum Khazar,kaum khazar ini wujud di tempat yang sama dimana Zulqarnain membina tembok penghalang Yakjuj dan Makjuj..mereka wujud secara tiba tiba pada kurun ke 6..dan yang paling ketara adalah mereka mempunyai ciri ciri yang hampir sama dengan Kaum Yakjuj dan Makjuj..setelah mereka wujud tanpa berlengah mereka telah berkembang dengan pesat dan membina kekuatan sendiri dengan menamakan diri mereka sebagai Empayar Khazar dan telah menguasai hampir seluruh kawasan Eropah..mereka juga telah berhijrah ke kawasan lain seperti di Denmark, Norway dan Sweden dengan menamakan diri mereka sebagai Viking..padahal mereka sebenarnya adalah dari kaum yang sama iaitu Yakjuj dan Makjuj..Yakjuj dan Makjuj juga telah berhijrah ke Eropah barat yang dikenali sebagai Rusia,Mongolia dan Ukraine dan dikenali sebagai kaum tartar(Mongolia)
Peta Empayar Khazaria
Setelah berkuasa dengan lamanya akhirnya Empayar Khazaria Makin Hilang kekuatan kerana Empayar Islam dan Kristian makin Menjadi kuat dan daripada ditelan oleh dua kuasa besar ini Raja kepada Empayar Khazar telah memeluk Agama Judaism(Agama Yahudi)agar selamat dari ditelan oleh 2 kuasa besar ini..akhirnya Empayar Khazar berpecah dan ada diantara puak Yakjuj dan Makjuj ini ada yang telah memeluk Agama Islam dan ada yang telah memeluk Agama Christian..akhirnya kaum Yakjuj dan Makjuj ini telah mengembang keseluruh Eropah dan hilang didalam lipatan sejarah..Hampir 90 % Yahudi yang asal dari Eropah adalah dari kaum Yakjuj dan Makjuj dan bukan dari Bani Israel..Tetapi mereka dengan tipu daya menyatakan mereka lah keturunan kaum Bani Israel yang diselamatkan oleh Nabi Musa A.S dari gengaman Firaun dan telah dipecahkan keseluruh pelusuk bumi apabila Jerusalem(baitul Maqdis)diserang oleh Raja Babylon Dan Empayar Rom..dengan ini mereka menyatakan bahawa negara Palestine Iaitu Baitul Maqdis adalah milik mereka dan telah berjaya merampas tanah Palestine dengan bantuan Yakjuj dan Makjuj dan telah menamakan sebagai negara Israel..

Keturunan Yakjuj dan Makjuj di England..
Puak Viking(Yakjuj dan Makjuj) yang berada di Norway Denmark German dan Sweden telah berhijrah ke benua Britain dan menguasai seluruh Britain dengan mengembangkan kaum mereka dan mengubah identiti mereka dan mengelar diri sebagai Anglo Saxon dan mereka telah mencipta bahasa yang baru yang dikenali sebagai Old English dan Menamakan tanah mereka Angels land(England)bermula lah pemerintahan puak puak Anglo Saxon dan mereka sering berperang diantara satu puak yang lain dah akhirnya pada kurun ke 10 king Arthur telah menyatukan keseluruhan Englang dan menjadi satu Pemerintahan beraja dan mengelar sebagai kingdom of England..Scotland Wales dan Ireland telah menjadi negara bawah naungan Raja Britain hingga ke hari ini..
                                           Peta Penghijrahan Viking Ke tanah Britain
Dajjal telah mengunakan peluang ini untuk mengerahkan tentera ciptaanya iaitu Syarikat India Timur keseluruh pelusuk dunia untuk menakluki dan mengeksploitasi hasil bumi setiap benua untuk kegunaan Dajjal untuk memerintah dunia pada masa akan datang..dajjal serta tenteranya Yakjuj dan Makjuj telah merosakan bumi dengan sewenang-wenangnya tanpa kita sedar tetapi Sekarang kita telah dapat melihat dengan Mata Hati kita penipuan mereka..InshaAllah..

Anda pasti tertanya dimanakah kerosakan yang dilakukan oleh Yakjuj dan Makjuj didunia ini jikalau ia telah dibebaskan ke dunia..Insha Allah akan saya Jawab di bahagian ke 3 nanti..

4 comments:

  1. realiti yang pahit untuk ditelan tapi itulah namenye ujian

    ReplyDelete
  2. Sungguh terang dan boleh diterimaa bahawa puak khazar adalah yakjuj makjuj. Mereka inilah keturunan yang secara tidak langsung ataupun secara langsung akan membentang 'karpet merah" bg dajjal untuk muncul secara khuruj iaiutu dalam realitii masa manusia. Tetapi ad juga sebahagian org islam yg tidak menerima bahawa yakjuj makjuj sudah lama ada dan keluar dr tembok. Sy berharap perkara ini disebarkan lagi dgn luas kerana keluarnya ynm ini adalah 1 tanda besar Qiamat. Sudah singkat masanya sebelum kami (manusia) utk menemui Tuhan kami. Ya Allah Kau lindungilah kami. Walluahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar Saudara...ada yang masih fikir yakjuj makjuj adalah MAKHLUK PELIK DAN BELUM KELUAR LAGI..

      Delete
  3. Izinkan saya memberi pendapat tersendiri mengenai Yakjuj dan Makjuj di sini...namun kebenarannya yang sebenar tentang Yakjuj dan Makjuj itu adalah dalam rahsia Allah jua...apabila tiba masa yang dijanjikan oleh Allah...maka kaum Yakjuj dan Makjuj ini akan muncul jua...
    Melalui laman sesawang...terdapat banyak pendapat mengenai siapakah atau apakah Yakjuj dan Makjuj itu...kalau kita perhatikan dengan mata hati kita...terdapat banyak hadis2 Rasullullah yang telah memberi beberapa clue menggambarkan Yakjuj dan Makjuj...
    Ada yang perpendapat bahawa Yakjuj dan Makjuj itu adalah dari lava gunung berapi yang akan meletus bila2 masa sahaja...ada yang berpendapat bahawa Yakjuj dan Makjuj itu adalah bangsa Yahudi yang sedang bertaburan di atas bumi ini kini...ada pula yang berpendapat bahawa Yakjuj dan Makjuj itu adalah makhluk asing...dan berbagai2 andaian lagi...
    Namun saya berpendapat bahawa Yakjuj dan Makjuj itu adalah satu kaum...bermakna Yakjuj dan Makjuj itu adalah manusia dari keturunan Nabi Adam...mungkin kita tidak pernah terfikir akan fizikal kaum ini...sebagaimana hadis2 menggambarkan bahawa kaum Yakjuj dan Makjuj ini adalah kaum yang ganas...ganas di sini adalah barangkali Allah menjadikan mereka sebagai satu kaum yang berfizikal lebih tinggi dan besar, malah bersikap ganas dan kuat...dan barangkali Allah menjadikan mereka sebagai satu kaum yang berupa fizikal yang menakutkan bagi sesiapa sahaja yang menemuinya...sebab kaum ini berusia panjang dan tiada dapat di bunuh oleh manusia biasa seperti kita...bukankah Allah boleh mencipta apa2 sahaja walaupun mereka daripada keturunan manusia?...sebab itulah kemunculan mereka adalah sebagai salah satu tanda2 besar kiamat...ini hanyalah pendapat peribadi saya yang hina di sisi Allah...Wallahu'alam...hanya Allah sahaja yang lebih mengetahui rahsia Yakjuj dan Makjuj ini...

    ReplyDelete