widgeo.net

Saturday 2 June 2012

Ke Arah Globalisasi(NEW WORLD ORDER)

Terdapat satu perancangan yang teramat sofistikated yang telah dan sedang dirancangkan oleh beberape individu yang sangat berkuasa dan berpengaruh(Ahli Jemaah Dajjal)di mana matlamat mereka adalah untuk mewujudkan satu kerajaan dunia dibawah pimpinan raja durjana mereka iaitu Dajjal..matlamat mereka adalah untuk menghapuskan sempadan dan melucutkan sifat nasionalisma dalam diri rakyat supaya akan taat pada kerajaan global ciptaan mereka..Tujuan mereka adalah untuk memiliki satu masyarakat global yang dikawal sepenuhnya oleh mereka..dan mereka juga ingin menghapuskan lebih dari 70% masyarakat dunia kepada saiz yang senang dikawal..Walaupun nama New World Order adalah satu istilah yang lazim digunakan hari ini apabila merujuk kepada kumpulan ini,tetapi kumpulan ini sebenarnya bergerak secara rahsia dibelakang sebuah organisasi yang dikenali sebagai United Nation(PBB)..

United Nation merupakan pertubuhan utama yang dicipta oleh Ahli Jemaal Dajjal ini sebagai wajah hadapan dan pengerak ke arah melancarkan sistem mereka kepada seluruh dunia yang telah berpuluh tahun memainkan peranan yang penting untuk memprogram minda masyarakat dunia ke arah penerimaan satu pertubuhan yang akan menguasai segala aspek kehidupan kita..


Sistem ini termasuk untuk mewujudkan New World Order(bersifat sekular) iaitu satu kerajaan(World Government)satu sistem kewangan(IMF dan World Bank),satu badan ketenteraan(Nato)dan beberapa lagi sub sistem seperti sistem pedagangan,sosial,budaya,politik,pelajaran,kesihatan,hiburan,perundanggan dan yang paling merbahaya adalah aspek keagamaan(World Religion)yang telah disusun rapi oleh mereka.


Mari kita baca apa yang tertulis didalam carta United Nation tentang kuasa yang dimiliki oleh mereka..

Article 24
In order to ensure prompt and effective action by the United Nations, its Members conferm on the Security Council primary responsibility(supreme authority)for the maintenance of international peace and security, and agree that in carrying out its duties under this responsibility the Security Council acts on their behalf.


Carta ini menegaskan bahawa Majlis Keselamatan United Nation mempunyai hak mutlak atau kuasa mutlak untuk melaksanakan apa apa juga yang berkenaan dengan permasalahan di dunia(carta ini secara terang-terangan telah memperduakan Kuasa Allah(syirik)kerana merasakan mereka mempunyai kuasa mutlak di dunia.. Tapi kita sebagai umat Islam hanya kenal Allah yang mempunyai hak dan kuasa mutlak terhadap segala-galanya..

Mari kita lihat siapakah yang mendakwa mempunyai kuasa mutlak didalam majlis keselamatan United Nation..lima negara yang menjadi tonggak utama didalam majlis keselamatan dan menjadi ahli bertaraf tetap adalah Amerika Syarikat,Perancis,England,Rusia Dan China..bermaksud kelima-lima negara ini adalah kuasa besar dunia yang dikuasai oleh Ahli Jemaah Dajjal yang menjadi musuh Islam dan musuh kepada Allah S.W.T ..

Lihat logo United Nation seperti sarang labah-labah yang memerangkap dunia kedalam sistemnya yang Syirik
Sarang Labah-Labah
Dan Allah menjelaskan didalam Al Quran(Surah Ankabut 29:41)
Misal bandingan orang-orang yang menjadikan benda-benda yang lain dari Allah sebagai pelindung-pelindung (yang diharapkan pertolongannya) adalah seperti labah-labah yang membuat sarang (untuk menjadi tempat perlindungannya); padahal sesungguhnya sarang-sarang yang paling reput ialah sarang labah-labah, kalaulah mereka orang-orang yang berpengetahuan.


Dan ini pula adalah carta dari Artikel 25 yang mengarahkan kesemua ahli majlis keselamatan untuk menerima dan taat kepada apa sahaja keputusan yang diambil oleh ahli bertaraf tetap majlis keselamatan walaupun bercanggah dengan hukum Allah dan Rasulnya..(contoh yang pernah diterima oleh hampir kesemua negara islam iaitu sekatan ekonomi terhadap Iraq dimana ramai umat Islam yang sengsara akibat sekatan yang dipersetujui oleh Anggota keselamatan United Nation..

Article 25 
The Members of the United Nations agree to accept and carry out the decisions of the Security Council in accordance with the present Charter.
 
Lihat video klip ini anda akan faham apa yang saya katakan ini..

Berbalik kepada rancangan mereka untuk melaksanakan New World Order ini adalah beberapa petikan yang boleh dijadikan bukti kepada rancangan mereka


The system will be on the basis of a welfare state; those who are obedient and subservient to the One World Government will be rewarded with the means to live; those who are rebellious will simple be starved to death or be declared outlaws,(sesiapa yang taat dan tunduk kepada kerajaan satu dunia akan dibalas dengan keizinan untuk hidup dan kepada mereka yang derhaka akan diisytiharkan sebagai penjenayah atau pengganas dan dengan mudah akan dibiarkan mati kebuluran)


Klip video dibawah ini pula menunjukkan bagaimana Barak Obama menyatakan bahawa dinding kebangsaan dan keagamaan harus diketepikan supaya dapat bersama sama menjadi satu kerakyatan dunia(Global)..sungguh bahaya perancangan mereka ini..



Dibawah Ini pula adalah beberapa kenyataan daripada Yahudi zionist yang mengerakkan rancangan New World Order
Agent kepada Rothschild yang ditugaskan untuk merancang New World Order
David Rockefeller Tokoh Zionist yang melaksanakan rancangan New World Order


 Banker Yahudi yang membiayai program New World Order
ini adalah sedikit infomasi tentang kewujudan mereka dan sistem yang telah dilaksanakan oleh mereka..kita berada ditengah-tengah proses perlaksanaan rancangan mereka..
Dan tersangat la bahaya untuk kita menjadi sebahagian dari sistem yang dilaksanakan mereka kerana adalah bercanggah dan melanggar etika agama Islam secara keseluruhanya iaitu syirik dan kufur..Allah S.W.T berfirman di dalam Al-Quran

Al Maaidah 5:51
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu.. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim..

Al-Quran menjangkakan apabila pakatan persahabatan antara Yahudi dan kristian muncul di akhir zaman kamu umat Islam adalah dilarang untuk menjadi rakan dan sekutu mereka..dan jikalau kamu menjadi rakan dan sekutu mereka,kamu sekarang adalah dari golongan mereka dan kamu telah kehilanggan Islam kamu(menjadi kafir)

Wang satu dollar Amerika 
New Sekular Order(Novus Ordo Seclorum) telah pun di cetak diatas wang kertas Amerika melambangkan rancangan mereka sedang dilaksanakan..

Masa hadapan yang akan dihadapi oleh umat Islam yang terperangkap didalam sistem yakjuj dan makjuj world order ini akan benar-benar mengancam iman kita dan kita perlu keluar dari perangkap yang telah dipasang oleh musuh musuh kepada Agama Allah ini agar kita tidak menjadi hamba yang bergantung kepada sistem mereka..

4 comments:

  1. Alhamdulillah. Ade hamba Allah yg saling mengingati sesama kita. Terima.kasih. Sama2 la berdoa agar umat Islam tidak terpedaya dengan semua ini.

    ReplyDelete
  2. admin, kalau sekarang ni kita dalam rancangan mereka, macam mana kita nak keluar? generasi muda contohnya, macam mana mereka boleh membantu umat Islam untuk keluar dari rancangan One World Order ni?

    ReplyDelete
  3. Bagaimana hebatnye rancangan mereka, mereka tetap akan kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya... mereka akan kalah... tetapi selama ini kita menjadi hamba2 kepada mereka... hidup bermaterialkan kebendaan dan wang...

      Delete