widgeo.net

Wednesday 23 July 2014

Serangan DAJJAL Telah Bermula Ke Atas Malaysia

Assalamualaikum kepada saudara saudari Sekalian..kita sekali lagi digemparkan dengan serangan PENGANAS terhadap Malaysia dan seperti kita sedia Maklum 4 bulan yang lepas kita telah diserang oleh PENGGANAS yang sama apabila mereka telah merampas pesawat MH370.Apa yang ingin saya terangkan disini adalah supaya kita semua dapat faham bahawa tiada apa yang berlaku secara kebetulan apabila Ahli Jemaah Dajjal yang menjadi dalang sesuatu rancangan..
Disini saya akan menerangkan mengikut kajian dan pendapat saya mengenai kejadian serangan mereka yang terbaru ini terhadap Malaysia..terpulang kepada mana mana individu sama ada hendak menerima atau menolak pendapat saya ini..

Saya berpendapat bahawa pesawat MH17 tidak diserang dengan menggunakan pelancar peluru berpandu BUK seperti yang diwar-warkan oleh media,tetapi diserang menggunakan senjata terbaru dari Amerika Syarikat iaitu senjata Laws(iaitu Senjata Laser berkuasa tinggi)..kerana jikalau mereka menggunakan pelancar peluru
berpandu BUK, ia akan dapat dikesan oleh radar dan satelit Rusia yang sedang dalam tinjauan seluruh ruang angkasa Ukraine dan Rusia.Dan Rusia pula akan dapat membuktikan dari mana serangan itu berpunca..tetapi jika mereka menggunakan LAWS ia tidak akan dapat dikesan..dengan cara ini baru lah pihak Amerika dan sekutunya dapat menyalahkan Rusia agar mendapat alasan untuk memburukkan imej Rusia dimata dunia..
LAWS Senjata Laser berkuasa tinggi

Tonton video dibawah ini agar dapat memahami dengan lebih lanjut..

Siaran media CNN menjadi dalang pertama dalam memfitnah Rusia menembak jatuh kapal penumpang pada pukul 10malam waktu Malaysia tanpa apa apa bukti yang kukuh..dan CNN terus melakukan simulasi video bagaimana Militan pro Rusia menembak jatuh MH17 dengan mengunakan pelancar peluru berpandu BUK buatan Rusia..Jikalau benar peluru berpandu BUK digunakan, kita perlu faham hanya dengan Coded Radar Response dari Transponder Signal pesawat sahaja dapat mengenal pasti sesebuah kapal terbang..maka dengan ini mereka tidak dapat melakukan kesilapan dalam menjatuhkan pesawat MH17 kerana ia akan terbukti sebuah pesawat penumpang didalam sistem peluru berpandu BUK itu dan juga peluru berpandu BUK akan menghasilkan kepulan Asap yang amat ketara, dan tidak ada mana mana pihak yang telah menunjukkan bukti buat masa ini..



Kita juga telah mendapat satu sumber dari jabatan ketenteraan Rusia yang mengatakan bahawa pesawat MH17 diarahkan oleh Ukraine Air Traffic Controller untuk menyimpang 14km dari laluan penerbangan awam..ini adalah sangat misteri dan ia perlu disiasat oleh pihak MAS dan kerajaan Malaysia..
According to Pravda News (pravdanews.info) just before the collapse of Malaysia Airlines Flight MH17, an Air India Dreamliner enroute Birmingham from New Delhi heard the Ukraine ATC ask MH17 to change route.

Selain dari menganalisa kotak hitam, Badan penyiasat Malaysia perlu juga meminta segala data dari syarikat Boeing kerana mereka pasti mempunyai data sama ada MH17 telah diserang menggunakan Roket atau tidak..

Satu lagi perkara yang penting yang perlu kita ketahui adalah kenapa Malaysia telah dijadikan mangsa oleh Ahli Jemaah Dajjal adalah kerana Malaysia merupakan satu satunya negara Islam yang mempunyai keberanian bersuara di PBB dan di media dunia mengenai hak rakyat Palestin. selain itu negara Malaysia juga telah mengadakan Tribunal Jenayah Perang pada tahun 2011 terhadap George Bush Jr dan Tony Blair,dan mereka telah didapati bersalah atas jenayah terhadap keamanan, jenayah terhadap kemanusiaan dan pembunuhan beramai-ramai ke atas rakyat Afganistan dan Iraq..sekali lagi Malaysia telah melaksanakan Tribunal Jenayah perang pada 2013 terhadap General Amos Yaron dan negara Haram Israel, dan didapati bersalah dalam melakukan jenayah perang,jenayah terhadap kemanusian dan pembunuhan beramai-ramai..

 The tribunal found George Bush and Tony Blair guilty of crimes against peace, crimes against humanity, and genocide as a result of their roles in the Iraq War.

“The Tribunal is satisfied, beyond reasonable doubt, that the first defendant, [General] Amos Yaron, is guilty of crimes against humanity and genocide, and the second defendant, the State of Israel, is guilty of genocide.”

Maka dari sini sesiapa yang mempunyai akal pasti akan sedar bahawa selepas anda telah menentang Ahli Jemaah Dajjal dan memalukan mereka dipentas dunia, sudah pasti mereka akan membalas dendam terhadap pelaku mereka..maka pendapat saya adalah serangan terhadap MH370 dan MH17 merupakan permulaan pembalasan mereka terhadap negara Malaysia..dalam diam mereka sedang memberi amaran kepada Malaysia dan Malaysia perlu berwaspada dimasa hadapan..

Kita juga perlu faham dimana kita tidak boleh mengharapkan Amerika atau sekutunya untuk mencari bukti yang boleh dipercayai atau pun bukti yang diserahkan kepada kita..ini adalah kerana apa sahaja siasatan bebas yang berlaku, akan dimanipulasikan oleh mereka..oleh itu saya menasihati kerajaan Malaysia untuk bekerjasama dengan pihak Rusia untuk mendapatkan bukti kejadian ini..kerana Rusia adalah lebih komited dan jujur dalam kejadian ini kerana mereka merupakan pihak yang difitnah oleh Amerika dan Sekutunya..
Media Antarabangsa Memfitnah Rusia
Dari sekarang rakyat malaysia perlu proaktif dalam menilai apa sahaja maklumat yang diterima dari media-media antarabangsa atau tempatan kerana anda belum tentu akan diberi infomasi yang benar dari mereka,kerana Ahli Jemaah Dajjal juga sedang merancanakan satu rancangan untuk menarik Malaysia masuk ke dalam kancah perang yang mereka akan cipta dari kejadian MH17 ini..kita dan kerajaan Malaysia perlu berwaspada dan dengan apa saja cara pun perlu mengelak daripada terjerumus ke dalam peperangan yang bakal berlaku..Sekian dari saya Wassalam..

16 comments:

  1. saya dah memang percaya sejak dari mula ianya satu konspirasi
    moga ALLAH melindungi negara kita ni dari fitnah sekutu dajjal

    ReplyDelete
  2. Saya setuju dengan tuan, saya yakin apa yang dikatakan Sheikh Imran Hossein bahawa Russia adalah Rom yang akan bersama-sama dengan pejuang Islam akhir zaman menentang Dajjal dan sekutunya seperti mana hadis Rasullullah saw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berkenaan Russia adalah Rum, saya setuju. tetapi berkenaan pembukaan Konstantin saya tidak bersetuju. Kerana selepas pembukaan konstantin yang pertama oleh Muhammad al Fateh, satu dajjal dari dajjal-dajjal kecil telah muncul. mendapat sokongan padu yang penuh dari pada seluruh penduduk Romania dan sekitarnya. Warisnya pada zaman ini ialah antara keluarga yang paling berpengaruh di dunia, mengalahkah Rothchild dan sekutunya!

      Delete
    2. Boleh caya ke imran hussin ni .hadis kata kita join dgn Rom je

      Delete
    3. jangan pecaya kata dia, pecaya al Quran je. dan hadis kalau kamu nak pecaya.. kemudian lihat sekeliling... siapa RUM? Russia tu lebih mendekati RUM yang dimaksudkan. bukan meramal atau menilik tetapi berdasarkan sejarah penubuhan Russia.

      Secara ringkas, setelah Konstantinopel jatuh kepada Turks, waris-waris RUM / BYZANTINE yang selamat melarikan diri ke merata tempat. Ada yang cuba meneruskan survival empayar rum tetapi kebanyakannya tidak berjaya. di masa itu, grand duke of moscovy mahu memelihara Kristian Ortodox peninggalan Byzantine. Lalu bermulalah nafas baru rum berpusat di Moscow. Kenal Ivan the Terrible? Kenal Tsar2 Russia? Apabila berlalu satu masa yang panjang, mereka menindas rakyat sehingga lah revolusi dan komunis meruntuhkan empayar russia. Sedangkan rakyat tidak sedar waktu tu bahawa komunis itu sama teruk dengan diktator atau lebih teruk lagi. Kenal Vladimir Putin? dia dulu athies, mak dia kristian ortodox tulen sedangkan bapa dia athies. sehinggalah terjadi sesuatu ke atas dirinya yang menyebabkan dia pilih untuk menjadi kristian ortodox. Bila dah jadi ortodox, dia menjadi orang yang kuat mempertahankan kristian ortodox sehinggalah sekarang.

      dalam Quran sebut Rum merujuk kepada Rum yang dikalahkan oleh Parsi yang beberapa tahun kemudian mereka kembali memenangi perang dengan Parsi. Rum itulah juga yang menguasai konstantinopel sebelum Muhammad Al Fateh membuka kota itu. Rum itulah juga yang memelihara Kristian Ortodox ketika zaman zaman pemerintahan Emperor2 Russia. Rum yang sama juga mempunyai lambang "Helang berkepala dua" yang juga dikibarkan oleh Russia sekarang.

      tapi apapun, tak mesti jugak Russia tu rum... Tuhan boleh ubah apa saja yang Dia Suka...

      Delete
  3. mengikut data-data yang dikeluarkan, russia tahu bagaimana Mh17 jatuh. Ia disebabkan oleh senjata konvensional yang diketahui, tak perlu hidden atau secret technology untuk menjalankan konspirasi ini. Setiap kali pihak US/ Barat mencipta suatu teknologi baru, setiap kali itulah Russia akan lebih advance dari mereka.. jika US telah mencipta nuklear, Russia (Soviet pada waktu itu) telah berjaya mencipta Tsar Bomba yang jauh lebih mengerikan. jika US dapat mencipta Mother of All Bomb, Russia mengatasi dengan menghasilkan Father of All Bomb.. sejarah perang dingin pun menunjukkan teknologi US agak ketinggalan berbanding Soviet dimana Soviet telah berjaya melancarkan satelit mengelilingi dunia tetapi US pula hanya berjaya buat filem rekaan mengatakan mereka berjaya mendarat di bulan!

    ReplyDelete
  4. then every masjid n madrasah in malaysia should perform a daily doa that Allah protect us from fitnah of dajjal.The Malaysia Govt should officially declarer a war against coming of dajjal,a s the number one enemy

    ReplyDelete
  5. Belum tentu lagi Islam akan bergabung dgn russia ,kau jgn nak memandai kita tunggu dan lihat saja dgn siapa kita bergabung .hadis mengatakan Islam bergabung dgn Rom ,bukan rusia atau amerika ,semua nak jadi juara peramal masa depan .keadaan sekarang takan mengubah apa apa sehingga bani tamim n imam mahadi muncul barulah aku pecaya APA yg akan belaku .

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam mana nak kenal bani tamim n imam mahadi?

      Delete
  6. Hello, just wanted to mention, I enjoyed this article.
    It was inspiring. Keep on posting!

    Review my page; http://www.stamped-concretema1.com

    ReplyDelete
  7. Memang benar kata Admin...Israel telah memfitnah malaysia sebagai sarang latihan pejuang Hamas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Israel memang mencuba untuk menakutkan malaysia..tetapi pihak Israel patut tahu bahawa Malaysia hanya melatih Idola Kecil,MasterChef,Maharaja lawak,Akademi fantasia,Malaysian Idol dan juga Floor Fever sahaja dan bukan pejuang Islam..

      Delete
  8. Russia klau tak silap saya dizaman moden ni hanya berperang dengan negara islam yaitu Afganistan...tak mustahil Rum yang dimaksudkan oleh Rasullulah SAW di dalam hadis ialah Russia. Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. russian is magog who are will defend muslims soon

      Delete
  9. Assalamualaikum saya nk tanya bagaimana pula dengan khabar angin yang saya dengan Pengibaran panjinhitam di ufuk timur mereka diatakan bahawa mereka tentera islam dan akan mulakan perjuangan di ufuk timur jika benar adakah kamu akan mengatakan mereka komunis....

    ReplyDelete
  10. www.homestaymelaka14.blogspot.com RM220 SEHARI Homestay bandar melaka mempunyai DUA UNIT RUMAH BERSEBELAHAN EMPAT BUAH BILIK DUA BILIK MANDI-TIGA BILIK BERHAWA DINGIN..Lokasinya yang terletak berhampiran jalan utama Sg. Udang-Ayer Keroh sangat sesuai sebagai penginapan kepada pelanggan kerana berhampiran jalan utama untuk ke lokasi-lokasi menarik di Melaka...Kadar Sewa RM220 SEMALAM
    Taman-Taman Berhampiran homestay dalam lingkungan 5 KM Taman Paya Emas, Taman Cheng Setia, Taman Cheng Perdana, Taman Bukit Cheng, Taman Sri Bertam, Taman Bertam Impian, Taman Bertam Indah, Taman Paya Rumput Permai, Taman Paya Rumput Indah, Taman Krubung Jaya, Taman Krubung Perdana, Taman Sri Krubung
    Lokasi-lokasi Menarik
    Dalam 1-5 minit
    TESCO Cheng, Bandar Cheng
    Dalam 5-10 minit Econsave Sg. Udang, Bandar Sg. Udang, Petronas Penapisan Melaka, Kem Terendak, MRSM Terendak, Pantai Puteri, Mydin MITC, MIBC, Kota Fesyen, Politeknik Kota, Malim, Pokok Mangga, UITM Bandaraya, UTEM Kampus Bandar, Zoo Melaka, Melaka Wonderland, Taman Botanikal, Melaka River Cruise, Taman Rempah, Batu Berendam, Jusco, TESCO, Melaka Sentral, Bukit Rambai dll..
    Dalam 10-15minitUTEM Kampus Induk, Seri Negeri, Bukit Katil, Jusco Ayer Keroh, MBMB, MPHTJ, MMU Bukit Beruang, AKMAL, UITM Lendu Alor Gajah, MRSM Alor Gajah, Pantai Puteri, dll…
    Dalam 15-30 minit Masjid Tanah, Kolej Matrikulasi Londang Melaka, Pantai Pengkalan Balak dll..
    Kadar Sewa
    RM220 SEHARI-SEBUAH RUMAH Sudah Termasuk Cuti Am Cuti Sekolah Sabtu dan Ahad..Check in = 1.00 pm
    Check out = 12.00 pm.

    ReplyDelete