widgeo.net

Thursday 10 July 2014

Khilafah Islam dari Disneyland

Assalamualaikum kepada saudara saudari
sekalian...Alhamdulillah, kita berjumpa lagi kali ini dengan siri yang berjudul Khilafah Islam dari Disneyland 
Berita terbaru yang kita dapat dari Iraq, iaitu terbinanya kembali negara khilafah dan pelantikan khalifah benar-benar sepadan dengan perancangan Zionis tersebut. Kita sekarang dapat menjangka akan berlakunya beberapa kejadian yang mengemparkan yang akan memberikan peluang kepada Israel untuk melaksanakan agendanya ke arah order baru dunia iaitu Pax Judaika..



Agenda yang telah dirancang oleh Ahli Jemaah Dajjal adalah seperti dibawah ini...

1. Khilafah sunni akan melancarkan peperangan yang sengit dan ganas keatas semua kawasan yang berada di wilayah Iraq Utara dan timur laut Syria yang mana ianya bertujuan untuk memprovokasi Syiah Iran dan Iraq agar membuat tindak balas ketenteraan. Turki akan menanti dengan sabar akan tindak balas tentera Iran sebelum masuk campur dalam peperangan tersebut agar puak Sunni dapat mencapai kemenangan. 

2. Sekarang ini saya menjangka, dengan rasa amat kesal sekali yang mana tidak lama lagi, zionis akan mendapat salah satu dari matlamat yang mereka idamkan selama ini, iaitu tercetusnya peperangan saudara antara Sunni dan Syiah dikalangan umat Islam.

3. Pihak barat akan mengambil kesempatan atas semua yang berlaku ini dengan beberapa cara iaitu:
a) Dengan hati-hati mereka akan menyusun agar imej Islam menjadi satu kuasa yang sedang bangkit dan mengancam seluruh ketamadunan dunia.
b) Keganasan dalam bentuk peperangan saudara dikalangan umat Islam.

c) Perang saudara di Pakistan antara Sunni dan Syiah dan antara Sunni dengan kerajaan Pakistan, untuk menyerang dan memusnahkan loji nuklear dan senjata nuklear Pakistan dan memastikan Pakistan menjadi sebuah negara yang bercerai berai. Saya menjangka akan muncul seorang pemimpin Hindu yang baru dan amat bermusuh dengan Islam yang mana dia dengan senang hati menyertai usaha untuk mencerai beraikan Pakistan.

Narendra modi
Bolehkah tentera bersenjata Pakistan yang terus-terusan mendapat bantuan dari NATO dalam peperangan yang tidak adil atas negara Afganistan dan telah melakukan penindasan yang kejam ke atas penduduk Afghanistan muslim yang tidak bersalah, menjangka untuk mendapat pembelaan dari Allah? Bolehkah mereka berharap kepada bantuan daripada orang Islam yang telah mereka khianati secara berterusan?
Mungkin kepimpinan tentera bersenjata Pakistan masih belum sedar yang agama Islam sebenarnya langsung tidak berkompromi dengan penindasan, dan mereka akan menanggung akibat dari bantuan dan syubahat mereka terhadap penindasan yang telah berlaku.


4. Saya percaya yang pihak barat akan berusaha untuk memujuk Iran agar melancarkan serangan ke atas Arab Saudi dengan berjanji yang Mekah dan Madinah akan jatuh ke tangan pemerintahan Syiah. Tawaran ini amat sukar ditolak kerana ianya dapat membantu kemunculan Imam Mahdi Palsu dan seterusnya pengiktirafan Imam Mahdi yang akan dipilih dan dipersiapkan oleh Zionis. 
Imam Mahdi Syiah
5. Peperangan biologi (wabak) ke atas orang Arab, sebagaimana yang diramalkan oleh Nabi Muhammad sallalahu ‘alaihi wa sallam yang akan menghapuskan mereka(baca disini)

Telah diriwatkan oelh Auf bin Malik: saya telah menemui Rasulullah SAW semasa perang tabuk,sementara Baginda SAW sedang berehat di khemah,Baginda SAW bersabda:Terdapat enam perkara tibanya Akhir Zaman:

1- Kematianku
2- Penaklukan Jerusalem
3- 
Satu wabak yang menimpa kamu (Arab) sebagaimana wabak itu menimpa biri-biri 
4- Meningkatnya kekayaan, sehinggakan apabila seseorang diberikan 100 Dinar, dia masih tidak berpuas hati
5- Satu wabak yang mana tidak ada bangsa Arab yang tidak kena (semua jenis wabak) 

6- Satu genjatan senjata antara Bani al Asfar yang akan mengkhianati dan menyerang kamu kemudiannya dibawah lapan panji dengan setiap panjia mempunyai 12,000 orang tentera


Maka dengan ini kita sebagai umat Islam diseluruh dunia hendak lah berwaspada dan jangan terperangkap didalam rancangan Ahli Jemaah Dajjal untuk memecahbelahkan kita sesama Umat Islam.ciptaan sebuah kumpulan yang mengelar diri sebagai Isis dan terciptanya Khilafah ditanah Iraq dan Syria hanya lah satu penipuan yang besar yang datang dari Disneyland untuk memperdayakan umat Islam sedunia..
Robin Cook telah dibunuh oleh Jemaah Dajjal
Kumpulan Isis ini adalah satu kumpulan Haram lagi Zalim dan kita harus menolak dengan sepenuhnya,kerana mereka adalah Agen-Agen yang hanya digunakan oleh musuh Islam untuk memburukkan lagi agama Islam seperti Al-Qaeda..mereka telah menumpahkan darah Umat Islam Iraq,Syria dan beberapa Ulama Sunni yang tidak sehaluan dengan mereka telah dihapuskan..mereka adalah pembunuh kejam,musuh Islam dan juga satu kumpulan ajaran sesat..

Saya menyeru kepada rakyat Islam di malaysia yang Bermazhab Sunni dan Syiah ,apabila Fitnah ini menerjah ke negara arab dan Pakistan jangan lah kita terpedaya dan berperang sesama bangsa kerana Ahli Jemaah Dajjal telah hampir dalam memecah-belahkan kita melalui politik maka dengan ini mereka akan mencuba dengan cara melagakan kita melalui fahaman mazhab pula..Awas Wahai Rakyat Malaysia Jangan Terpedaya..

Nasihat dari Nabi Muhammad sallalahu ‘alaihi wa sallam:
"Akan terjadi satu bencana yang akan menghapuskan orang-orang Arab yang mana mereka yang terbunuh dan yang membunuh kedua-duanya berada dalam api neraka. Pada masa itu lidah akan menjadi lebih tajam daripada pedang." - Musnad Ahmad.

11 comments:

  1. salam ramadhan...

    kupasan terbaik tentang ISIS..... hmm.... ISIS tu kan tuhan mesir purba.... One eye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadan Saudara Enrike..Ye memang benar, sangat pelik nama Isis digunakan oleh mereka..Padahal ia adalah nama Dewi Mesir purba..

      Delete
  2. syiah bukan islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda bukan Tuhan dan tidak layak untuk mengelar Syiah bukan Islam..dan saya bukan syiah tapi muslimin..Hanya Allah yang tahu siapa Islam atau tidak..

      Delete
    2. kalau kamu tanya saya adakah saya syiah??? saya akan jawap tidak saya bukan syiah
      kalau kamu tanya saya adakah saya salafi ??? saya akan jawap tidak saya bukan salafi
      kalau kamu tanya saya adakah saya wahabi??? saya akan jawap tidak saya bukan wahabi
      kalau kamu tanya saya adakah saya sunni??? saya juga akan jawap tidak saya bukan sunni


      jadi siapa saya??? saya akan jawap ALLAH Tuhanku dan Nabi muhammad itu utusannya......saya ORANG ISLAM..

      Delete
  3. syiah bukan memang Islam Ada masalah ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sekali syiah yg dibawa kan oleh Ayatullat Khomeini bukan islam...

      Delete
  4. “Sesungguhnya yang paling aku takuti menimpa kalian adalah orang yang membaca Al-Qur’an, yaitu ketika telah terlihat cahaya dalam dirinya dan menjadi benteng bagi Islam, ia pun berlepas diri dari Al Qur’an dan membuangnya di belakang punggungnya.

    Lalu ia berusaha memerangi tetangganya dengan pedang dan ia menuduh tetangganya itu telah syirik.

    Aku (Hudzaifah) berkata: ‘Wahai Nabi Allah, (dalam keadaan ini) siapakah yang berbuat syirik, apakah yang menuduh atau yang tertuduh?’. Beliau bersabda: ‘yang MENUDUH’” (HR. Al-Bukhari dalam At-Tarikh, Abu Ya’la, Ibnu Hibban dan Al-Bazzar, lihat Silsilah Ash Shahihah karya Al-Albani no. 3201).

    ReplyDelete
  5. Salam Khalid, boleh tak buat satu entry post explain tentang sunni, wahabi, shiah, salafi, etc? Thank you.

    ReplyDelete
  6. Islam adalah agama yg benar, selagi bertauhidkan alquran dan mengucap 2x sahada adalah islam.. tibanya imam mahadi nti, dia akan betulkan apa yg menjadi perdebatan ahli sunnah wal jamaah dan syiah, sbb keduanya makhluk allah, sebagai manusia aku sayang padamu.... assalamualaikum

    ReplyDelete