widgeo.net

Saturday 21 February 2015

Boneka-Boneka Dajjal Dalam Merosakkan Image Islam

Assalamualaikum kepada saudara saudari
sekalian...Alhamdulillah, kita berjumpa lagi kali ini dengan siri yang berjudul Boneka-Boneka Dajjal dalam merosakkan Image Islam.Seperti yang telah saya jangkakan Ahli Jemaah Dajjal telah melaksanakan rancangan untuk memburukkan Agama dan Umat Islam dengan melancarkan serangan berangkai keganansan terhadap penduduk di Australia dan Perancis. (Umat Islam Di Fitnah).
Tanpa membuang masa, setelah masuknya tahun baru mereka telah bertindak untuk memburukkan Islam di mata dunia. Dan mengikut pendapat saya , ini baru permulaan kepada serangan mereka terhadap image Islam dan dari semasa ke semasa mereka akan melaksanakan serangan keganasan di Eropah atau Amerika untuk membakar lagi sentimen kebencian terhadap Islam di mata dunia..

Sekarang saya akan membongkarkan bagaimana mereka telah mengunakan Boneka-boneka Mind Control untuk melaksanakan serangan tersebut dimana Boneka ini kononnya mewakili Umat dan agama Islam..Ahli Jemaah Dajjal mempunyai kepakaran untuk memukau atau Mind Control manusia sejak zaman perang dunia kedua lagi dan kepakaran ini dicipta oleh saintis-saintis German(Nazi)dan selepas perang dunia kedua, kepakaran Mind Control ini telah dibawa ke Fasiliti-fasiliti Ahli Jemaah Dajjal di setiap negara yang dikuasai oleh mereka terutamanya di England, Amerika,Perancis dan Israel..ia telah diperbaiki oleh seorang pakar yang bernama Ewen Cameron yang melaksanakan ujian ke atas pesakit-pesakit mental di hospital Sakit Jiwa..Mind Control Victims Win Court Case


Bagaimana Boneka-Boneka Diprogram dan Di Brainwash

Penyerang-penyerang di Perancis ini telah diprogram oleh agen perisikan Mossad di satu fasiliti rahsia dan akan digerakan pada masa tertentu agar dapat melaksanakan serangan False Flag. Lihat video dibawah ini untuk memahami bagaimana boneka-boneka ini dibrainwash untuk melaksanakan misi mereka..




Setelah mereka diprogram atau dibrainwash mereka akan dihantar untuk menyusup masuk ke dalam masyarakat dan menunggu masa untuk di gerakkan. Mereka sendiri tidak sedar bahawa mereka telah diprogram dan mereka akan menjalani kehidupan seperti biasa sehingga tiba masanya untuk mereka digerakkan..jikalau rancangan yang ingin dilaksanakan itu belum tiba masanya lagi maka mereka akan dipanggil dari semasa ke semasa untuk diuji (Mind Service)..lihat video dibawah ini 
Boneka-boneka ini akan dipanggil melalui keyword atau Password yang telah dimasukan ke dalam minda mereka sejak hari pertama mereka diprogram..Dalam usaha untuk mengaktifkan boneka tersebut(trigger) satu kod akses yang spesifik atau kata laluan (isyarat atau arahan) diperlukan maka dengan ini setiap boneka mempunyai kod akses tersendiri..dan hanya pengendali(Handler) mereka sahaja yang tahu akan Keyword untuk mengaktifkan mereka bagi  menerima arahan baru..lihat bagaimana seseorang boleh diaktifkan hanya dengan menggunakan kata laluan..
Setelah selesai Programing minda Boneka-boneka ini maka mereka bolehlah digerakkan untuk melaksanakan misi mereka tanpa apa-apa rintangan dan akan mendapat keputusan cemerlang dalam perlaksanaan misi Ahli Jemaah Dajjal seperti di Perancis..mari kita lihat bagaimana seorang boneka boleh membunuh tanpa belas kasihan terhadap sasaran yang telah ditentukan oleh pengendalinya(Handler)
Saksikan video ini sehingga habis..
Programing mind control untuk membunuh adalah dinamakan sebagai Delta .Program Delta asalnya dibangunkan untuk melatih ejen khas atau tentera elit (iaitu Delta Force , Batalion Pertama Bumi , CIA, Mossad , dan lain-lain ) dalam operasi rahsia. Boneka-boneka ini juga diprogram agar tidak akan merasa takut, sakit, tiada belas kasihan dan sangat sistematik dalam menjalankan tugasan mereka..program membunuh diri juga diterapkan didalam program Delta ini agar selepas selesai tugasan yang diberikan kepada mereka, mereka akan membunuh diri supaya tiada bukti yang dapat di cungkil dari mereka oleh pihak berkuasa..

Mari kita lihat bagaimana Bill Clinton iaitu bekas presiden Amerika dalam keadaan Statik setelah di mind control..


Dibawah ini adalah Video-video pengakuan mangsa Mind Control

Perkara-perkara yang telah saya dedahkan di atas adalah satu realiti berlaku di zaman ini..kebolehan Ahli Jemaah Dajjal dalam menguasai minda seseorang agar menjadi boneka mereka dalam pelbagai rancangan jahat..dan perkara sebegini adalah tidak mustahil untuk berlaku kerana memukau manusia adalah sangat mudah dan kita di malaysia juga pernah mendengar kes-kes pukau dijalanan..

Saya berharap dengan pendedahan ini, jikalau saudara-saudari mendapat berita mengenai serangan penganas di mana-mana sahaja, maka selidiklah sebelum membuat kesimpulan bahawa ia dilakukan oleh umat Islam ataupun tidak..kerana Ahli Jemaah Dajjal sedang dalam proses melakukan apa sahaja agar dapat memburukkan Agama serta Umat Islam..Sekian Wassalam..

6 comments:

  1. Betul ke benda mcm ni??

    ReplyDelete
  2. assalam..
    menarik sebenarnya tentang mind control..terfikir pulak saya mungkin ada hikmah disebalik setiap amalan kita seperti berzikir contohnya.ataupun amalan surah alkahfi sekaligus yasin.mungkin senjata terbaik menahan diri dari brainwash secara halus ini?memang tak dinafi mind control@pukau mmg sesuatu yg boleh berlaku.

    ReplyDelete
  3. mind kontrol terhebat dimiliki dajjal sendiri. dia boleh menyusup masuk ke dalam mimpi siapa sahaja untuk meyakinkan supaya mengikutinya. ada seorang budak, sudah 30 tahun di yakinkan dalam bentuk gambaran bahawa dajjal itu tuhan tetapi dia masih diselamatkan Allah. Katakanlah
    لا اله الا الله، لا اله الا الله، لا اله الا الله، لااله الا الله الحق

    ReplyDelete
  4. assalammuaalaikum. sy sgt suka dgn entry blog ini. tp sy tfkr juga. dri mana admin dpt maklumat sbgini? harap balas. thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam.. Ini semua ada dari pemerhatian Dan kajian yg saya lakukan..rancangan ahli jemaah dajjal adalah amat mudah untuk difahami jikalau Di lihat dari segi pemikiran mereka

      Delete
  5. Allahu. Tak mustahil benda ni macam ni dorg boleh buat. Tgk cerita cerita action hollywood berlambak pasal mindcontrol contohnya harwired tu huhuhu. Thnks for sharing, author!

    ReplyDelete