Sunday, 1 January 2012

Asal Usul Freemason Bahagian 2(Islam Dan Freemason)

Sesetengah Ulama Islam menegaskan bahawa tujuan utama Freemason adalah mengambil kembali tanah Palestine dan membina kembali Haikal Sulaiman di bawah runtuhan Masjid Al Aqsa,dan kemudian akan memperluaskan pemerintahanya ke Iraq,libya,Syria,Jordan,Lubnan,Kuwait,Mesir dan Arab Saudi(revolusi Arab yang sedang hangat berlaku sekarang adalah akibat tipu daya Ahli Jemaah Dajjal ini).Pergerakan ini didakwa dibentuk bagi mengembangkan fahaman yahudi(Kabbalah)dengan cara bergiat cergas di dalam bidang pendidikan,politik,budaya dan sosial.
video

Gerakan ini berkembang di seluruh dunia termasuk di negara-negara Islam seperti Turki era Mustafa Kamal Ataturk. Freemason juga berkembang luas di Mesir, Maghribi, Lubnan, Malaysia dan lain-lain. Gerakan ini dikaburkan melalui kegiatan amal seperti membantu keluaga yang miskin dan menganjurkan pertujukan amal untuk disedekahkan kepada mereka yang memerlukan.
Gerakan ini jelas nyata memperjuangkan kewujudan negara israel dan yahudi di bumi palestine antara tahun 1940an hingga lah kehari ini.Lantaran orang islam diseluruh dunia bersikap anti-Freemason,anti Semitisme dan anti Zionisme.

Freemason Di malaysia??
 
Kuala Lumpur: 3 loji
Pulau Pinang: 1 loji
lpoh: 1 loji
Kuantan: 1 loji
Kuching: 2 loji
Port Dickson: 1 loji
Port Klang: 1 loji
Taiping: 1 loji
Kota Kinabalu: 1 loji




Bukti Loji Loji Freemason Di Malaysia
Kedah
Ipoh Perak
Pulau Pinang
Jalan Junid Muar Johor

 Adakah ini Senibina Illuminati/Freemason Di Malaysia ??

Putrajaya
Sunway Piramid

Mid Valley(mata Satu)
Obelisk(Mercu Tanda Firaun Di Seluruh Dunia)
Dan Yang Terakhir cuba Anda Lihat Adakah Simbol InI Sama ?

Wahai Saudara Saudara islamku..Buka lah Mata dan Hati Anda Dan lihat Disekeliling Anda apa yang Sedang Berlaku..

5 comments:

  1. demokrasi sedang hangat diperkatakan sekarang kerana pru13 akan belaku tidak lama lagi..adakah anda semua tahu bahawa demokrasi itu adalah ciptaan golongan illuminati..sekarang demokrasi rule the world dan pada masa yang sama dunia skg tidak pernah aman..dan pada masa yang sama nwo juga sudah lama memerintah dunia..jadi kenapa kita umat islam masih berpaut bergantung percaya dengan demokrasi..adakah islam tidak lengkap kerana terpaksa bergantung dengan demokrasi umtuk bangkit..??jawapannnya anda sendiri tahu..islam itu addin..islam itu syumul..
    jadi kesimpulannya..pru 13 nanti jika ditakdirkan pr menang dan bn kalah..golongan elit illuminati,cfr,bonesmen seluruh dunia akan tersenyum lebar bertepuk tangan sesama mereka..dan jika pr kalah dan bn menang mereka disana tetap bertepuk tangan tersenyum lebar sesama mereka..renung2kan wahai pejuang demokrasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamba Allah saya sangat setuju dengan apa yang anda katakan..yang penting kita umat islam bersatu dan jangan terpedaya dengan politik yang hanya diciptakan untuk memecahbelahkan kita umat islam

      Delete
    2. saudara hamba Allah, saya juga bersetuju dengan pendapat anda. benda ni sebenarnya lama dah saya fikir. kita orang melayu/islam di malaysia bersungguh-sungguh menyokong parti politik yang kita rasa sesuai dgn kedudukan agama kita di malaysia. tapi kalau kita perincikan hal ni betul-betul, sebenarnya kita macam tersepit. kemenangan dalam pru13 antara BN atau PR sebenarnya akan mengukuhkan lagi kedudukan golongan illuminati di malaysia. tak kira lah BN atau PR, dua-dua sama saja. yang rugi kita orang melayu/islam, kita bergaduh sesama sendiri dan hidup berpecah belah dek kerana taksubkan entiti penyatuan yang kononnya dipanggil "demokrasi". renung-renungkan...

      Delete
  2. Nama loji freemason d sabah deszons d belakang kompleks karamunsing menghadap gereja all saint . Huhu .

    ReplyDelete
  3. nurcda akung, btul ka..?x pnah ku nmpak plak tau..awas la tu ahli freemason sana mau d bom dorang ni huhu

    ReplyDelete