Saturday, 7 January 2012

Kenali tokoh tokoh Jemaah Dajjal


Mereka terdiri daripada 13 keluarga SuperUltra terkaya didunia.Hampir segala Syarikat dan Industri besar di dunia milik Mereka..Seperti yang telah dijelaskan,13 keluarga SuperUltra kaya yang menguasai illuminati ini menyerahkan tampuk kepimpinan melalui Keturunan darah(Bloodlines)dari generasi ke generasi mereka..Ini lah 13 keluarga illuminati...

1.Astor(Pengedar Candu pada kurun ke18 dan industri perusahaan kulit binatang terbesar dunia)
2.Bundy(Perbankan)
3.Collins(Syarikat Insurans)
4.DuPont(Industri kimia terbesar didunia)
5.Freeman(keluarga yang mempunyai pelbagai kepakaran seperti Saintis,penulis buku,peguam dan ahli mistik)
6.Kennedy(keluarg politik terkenal Amerika)
7.Li Ka Shing`s(China n Singapore)Keluarga Li Ini menpunyai empayar hiburan,petroleum,hartanah,perbankan terbesar di Hong-kong,Singapore dan China)
8.Onassis(Keluarga terkaya di greece menguasai syarikat perkapalan dan syarikat tobacco)
9.Rockefeller(Syarikat minyak,perbankan,dan hartanah)
10.Rothschild(Keluarga SuperUltra kaya didunia dan Ketua 13 Keluarga illuminati,dikatakan menguasai hampir 90% negara Israel)
11.Russell(pemilik syarikat hartanah,perlombongan emas dan perak)
12.Van Duyn(keluarga Ultra kaya Belanda,perbankan dan hartanah)
13.Merovingian(Keturunan Keluarga Royalti Eropah)
 Keluarga Merovingian ini adalah dari keturunan
 KerabatDiraja(Royalti) Babylon,Mesir,Greece,Troy,Rom,Perancis dan hari ini satu cabangnya adalah dari keluarga Windsor(Kerabat Diraja England).

Keluarga di bawah ini juga menpunyai hubunggan yang rapat dengan 13 keluarga illuminati ini..

1.Warburg(Banker Yahudi)
2.Schiff(Banker Yahudi Yang membiayai Empayar Jepun)
3.Oppenheimer(De Beers Diamonds)
4.Bush(keluarga politik terkenal Amerika,syarikat minyak,perbankan dan industri Pembuatan Senjata)
5.Krupp(Syarikat Tembaga terbesar di Eropah pada kurun ke20)
6.Disney(Syarikat Cartoon terbesar dunia)
7.McDonalds(industri makanan segera terbesar dunia)
8.Reynolds(Syarikat Tobacco)
video
video

Gambar Tokoh illuminati


Ketua Keluarga illuminati
David  De Rothschild(Bakal ketua illuminati)
Aleister Crowley(pengasas alkitab dan agama syaitan illuminati)
Adam Weishaupt(agent Rothschild/Pengasas illuminati)
Albert Pike(tokoh penting Freemason)
Theodor Herzl(pengasas ideologi politik zionist)
Edward Bernays(Pakar Strategi illuminati)
Paul Warburg(banker illuminati/arkitek New World Oder)
Aldof Hitler(pengasas parti politik nazi)
David Rockerfeller(banker illuminati)
Henry Kissinger(utusan khas illuminati)
Karl Marx(pengasas ideologi komunis dan sosialis)
Putera Charles(bakal Raja England)
Putera William( bakal pemimpin illuminati eropah)
Walter Elias Disney(pengasas walt disney dan pakar perosak minda kanak kanak)
Hugh Hefner(pengasas majalah lucah playboy dan Bapak ayam illuminati)
Mustafa kemal Ataturk(pengkhianat Islam dan penghancur Empayar Turki Uthmaniyyah)
George H.W Bush(Bekas presiden Amerika dan  penasihat  CIA)
Fokko Van Duyne(CEO bank Negara  Belanda/tokoh penting illuminati)
Ratu Elizabeth II dan Suaminya Prince Philip

Giuseppe Mazzini pengasas Mafia dan ketua Freemason Italy
Etienne Davignon pengerusi kumpulan Bilderberg

Ratu Beatrix(Kerabat Belanda)
Raja Albert dari Monaco
Pope-Benedict dan Simon Peres(Masonic-Handshake)
Pope Benedict: We Need A World Government
Pope dan Ketua Rahib Yahudi dari Amerika
Al Maaidah 5:51 
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu.. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim..
Adolfo Nicolas dan Peter-Hans kolvenbach(jesuit Order)
Peter Turkson(Peter the Roman)bakal Pope yang Baru

Kenali lah tokoh tokoh illuminati ini kerana telah dan akan membawa perubahan besar pada dunia yang mereka sedang cipta untuk maharaja mereka iaitu Al Masih ad Dajjal..Mengenali musuh kita dengan baik adalah cara terbaik bagi melindungi diri daripada kejahatan mereka..Mereka adalah musuh Allah yang nyata

21 comments:

  1. Woo..
    Lu jangan cakap Hitler ahli Dajjal..
    Lu belum kaji lagi siapa beliau ni..
    Follow link ni..
    http://erozbyte.com/blog/agama/adolf-hitler-adalah-seorang-yang-hebat
    Belum tentu lagi lu sorang je yang betul dalam dunia ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya terangkan dengan cara point ye..
      -Illuminati lantik hitler jadi pemerintah
      -Prescott Sheldon Bush bankroll(sponser duit kat hitler)
      -David Rockefeller supply minyak kat kapal perang Nazi
      -Hitler bunuh sikit yahudi pastu yahudi dapat alasan kata eropah tak selamat untuk mereka(yahudi)
      -Yakjuj makjuj(England) tolong ciptakan negara Israel untuk yahudi dan bawa mereka ke Israel..
      -Dengan kematian yahudi yang tak seberapa ni..tercipta la Israel..so sape untung dari perang dunia kedua Hitler?jwpan yahudi dan illuminati..
      -Harap dapat sidikit infomasi tentang Hitler(Ahli Jemaah dajjal yang penting untuk plan Ciptaan Israel)sekian terima kasih..

      Delete
    2. kau pun kaji betul2 siapa aldof hitler yang sebenar,kau kaji asal usul hitler & apa keturunan hitler,siapa yang sponser nazi,siapa yang angkat hitler jadi orang paling berkuasa di jerman,sebab apa orang2 hitler belot,kau kaji betul2 semua tu,hitler adalah agen yahudi,sapa bos hitler,Rocthchilds.

      Delete
    3. Nampak sgt ilmu cetek, gi study dulu sebelum nk sangkal pendapat org

      Aku bagi hint 1 utk ko study : apa itu ashkenazi dan apa kaitan dgn Hitler

      Delete
  2. satu lagi komen yang bagus dari seoorang saudara yang anda bg link ke blog Eroz...kau pikir lah kalo tentera g perang mesti byak mati.mane datang tentera yg banyak mcm tentera nazi.kalo Adolf Hitler nk suruh rakyat dia dh tentu byk yg belot.adolf tau org islam dan yahudi x sebulu.lalu ramailah org islam tolog adolf hitler kerana bencikan org yahudi.lepas tentera nazi tewas org yahudi balas dendam kat org islam pulak pada 1947……setuju sangat..

    ReplyDelete
  3. Kaitan antara Hitler, NAZI, ZIONIST
    dan Illuminati

    http://hikmatun.wordpress.com/2010/07/22/kaitan-antara-hitler-nazi-zionis-dan-illuminati/

    ReplyDelete
  4. Apa ke jadahnya semua ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila baca dan fahami saudara..baru tahu apa kejadah semua ni..

      Delete
  5. aldof hitler ada keturunan yahudi,dia bunuh bangsa yahudi di jerman untuk meraih simpati dunia dan bermula disitu la bangsa yahudi dapat masok palestin,tu hanya statergi yahudi & hitler saja untuk meraih simpati dunia,kau ni banyak lagi kena kaji pasal hitler,jangan sebab hitler bunuh yahudi kita kata dia betul itu hanya tipu muslihat agen yahudi,kaji balik siapa hitler bunuh semua kasta yahudi yang paling bawah,paling miskin,kenapa hitler tak bunuh yahudi yang kaya2.

    ReplyDelete
  6. bukan semua yahudi tu zionist, hitler adalah zionist

    ReplyDelete
  7. Klw x silap aku la, sume ni plan rothschild je. Dowg yg cetus n dowg yg selesai dgn cara dowg sendri. Psl hitler tu, maybe dia digunakan oleh rothschild sndri. Sbb nk perang bkn bukan guna keris. Dowg guna senjata kan so rothschild ni la yg tlg trmsuk la fmily rockafeller ni. Kita bole lihat kat sini, rothschild sggup korbankn bangsa dowg sndri utk capai matlamat dowg. Tunjuk yg. Konon dowg ni lemah dgn mngmbil kesempatan ke atas visi hitler. Tp ini sume teori shj. Sejarah pun kdg2 ditutup oleh sejarawan barat yg mngkaji. Yg pntg kita yg idup ni kena beware dgn rothschild ni sbb bnyk yg dowg kuasai dr perbankan hingga la mknn kita. Even paten kapal boeing pun milik dowg

    ReplyDelete

  8. Sangat menarik artikel nya
    kunjungi juga blog kami ada artikel menarik tiap hari nya http://idrmonopolyindo.blogspot.com/
    Jangan lupa main di indomonopoly http://www.indomonopoly.com/

    ReplyDelete
  9. Btl arrr mcd milik yahudi nasib baik aku fah berhenti...kerja sana

    ReplyDelete
  10. Jadi btl arrr mcd ziones...dan aku dgr sekrg ni banyak fast food malaysia ni ziones punya btl..
    Dan kpl trbng mas pun dah jadi milik yahudi...serta bank negara pun dah jadi milik yahudi...btl tak...

    ReplyDelete
  11. salam. sy ad jual buku2 berikut;
    1. Teori Konspirasi : Rothschild Yahudi Kepercayaan Dajjal; rm 26.00
    2. Teori Konspirasi : Rahsia Simbol Yahudi; rm 24.00
    3. Teori Konspirasi : Rahsia Yahudi Walt Disney; rm 34.00
    berminat nk daptkannya boleh pm/whatsapp sy laju2;
    017-2256654
    017-2256654
    017-2256654

    ReplyDelete
  12. Jangan kecoh tentang mereka2 ni... sememangnya mereka2 ni dah pun masuk ke dalam kubur... masih ada lagi yang hidup belum mati... dan bakal mati nanti... biarlah mereka2 kafirin itu bersoal jawab dengan Allah SWT di alam barzakh... kita yang beragama Islam haruslah mengambil iktibar daripada kesesatan mereka yang bertuhankan Dajjal dan syaitan laknatullah... sesungguhnya di atas dunia ini adalah syurga milik mereka... mereka kaya-raya atas janji-janji Dajjal laknatullah dengan bantuan syaitan laknatullah menjadikan mereka kaya-raya menguasai dunia... wang kertas adalah ciptaan Dajjal... wang kertas adalah salah satu dari fitnah Dajjal membuatkan manusia sentiasa menjadi hamba duit tanpa kita sedari... kita umat Islam seluruh dunia termasuk dalam fitnah Dajjal... menggunakan wang kertas bukannya dinar emas sewaktu zaman Nabi Muhammad... banyak lagi fitnah2 Dajjal yang dituruti oleh umat Islam... salah satu contohnya ialah tv dengan hiburan2 yang melalaikan dari mengingati Allah SWT... walhal orang2 Islam sendiri yang menghidangkan hiburan2 sampah untuk orang2 Islam agar menjadi leka dan lalai dari mengingati Allah SWT... contohnya dari Astro, tv3, rtm dll... ramai juga mereka adalah penyembah dajjal dan syaitan tanpa disedari...

    ReplyDelete
  13. betul tu..sekarang banyak fitnah..org yang bertudung x semestinya dia islam kan? melayu yang beragama islam pun hidup x nmpak macam islam..suka sangat nak agung agungkn idola terutamanya remaja..masyhaallah selamatkan lah anak anak islam

    ReplyDelete
  14. Thank you for all the information...I'm very appericate all your afford...this blog gave me some new information about illuminati...again....thank you khalid al-walid...

    ReplyDelete