widgeo.net

Saturday 30 June 2012

Rahsia Iblis Dan Simbol-Simbol Yang Digunakanya

Siapakah iblis..dia merupakan makhluk yang dilaknat oleh Allah S.W.T..Sebelum dilaknat Allah, Iblis pernah menjadi ketua seluruh malaikat dan yang paling banyak ilmu dan ibadahnya. Nama asalnya adalah ‘Azazil, pangkatnya di langit sangat tinggi, dan selalu memimpin ibadah bersama-sama para malaikat..tetapi ia telah dilaknat oleh Allah kerana mengingkari perintah Allah dan akhirnya dilaknat dan dikeluarkan dari syurga..ia bukan makhluk malaikat seperti yang didakwa oleh kebanyakan orang dan juga puak agama kristian menganggapnya sebagai malaikat yang bernama Lucifer(pemberi cahaya) dan mengelarnya sebagai the Fallen Angel(malaikat laknat)..ia merupakan makhluk keturunan jin(unsur Api) yang mempunyai kehendak bebas seperti manusia sebab itu ia boleh Mengingkari perintah Allah..
Illustrasi The Fallen Angel


Misi utamanya adalah untuk menyesatkan manusia dan juga dari golonganya sendiri iaitu jin..dan pada Akhir zaman ini iblis dan pengikutnya dari kalangan jin dan manusia sedang bekerja keras untuk membawa manusia ke dalam neraka jahanam tetapi sebelum itu iblis perlu memadam ape sahaja yang suci dari hati dan kehidupan manusia didunia ini..dan cara yang dilaksanakan adalah dengan mengunakan simbol- simbolnya agar memenuhi segala aspek kehidupan manusia seharian..
Lucifer Bermaksud Pemberi Cahaya
Mari kita tonton klip video ini dimana Al Pacino memainkan watak iblis yang memberitahu kepada Kevin(Keanu Reeves) bahawa dialah yang bertanggungjawab mendidik manusia sejak awal lagi kepada jalan yang ditujui oleh mereka pada hari ini dan tidak ada siapapun yang boleh menafikan bahawa abad ke 20 ini milik iblis..dan sekarang adalah masanya untuknya memimpin dunia..


Dibawah ini saya akan menunjukkan beberapa bukti simbol-simbol yang digunakan oleh penyembah syaitan ini untuk mengagungkan Iblis ke dalam kehidupan seharian kita..

Iblis merupakan makhluk Jin yang boleh berubah rupa bentuk dan wajahnya kerana itu iblis mempunyai pelbagai Image(Rupa bentuk) dan dibawah ini adalah rupa yang dikenali oleh Ahli Knights Tempelar(Freemason)yang mereka sembah sebagai Baphomet iaitu iblis yang berupa separuh kambing dan manusia.. 

Baphomet Tuhan Freemason
Ahli Knights Tempelar
Simbol pentagram yang digunakan oleh ahli sihir untuk menyeru syaitan semasa melakukan ritual penyembahan kepada iblis juga adalah seekor kambing
Pentagram simbol kepada pemujaan Iblis
Baphomet juga mempunyai nama lain yang dikenali dari zaman yunani purba yang dimana masyarakat yunani(greek) mengelarnya sebagai dewa Pan dan pada zaman romawi dikenali sebagai dewa Fauna iaitu dewa seksualiti yang suka mengoda wanita..fauna juga merupakan dewa utama pompeii yang telah mendapat bala yang dasyat dari Allah

Dewa Pan Dari zaman Yunani purba
Dewa Fauna dari zaman Romawi Purba(Pompeii)
Di zaman moden ini pun dewa Pan atau Fauna masih diagungkan oleh Ahli Jemaah Dajjal yang menguasai Hollywood dibawah ini kita boleh lihat watak Mr Tumnus dari filem Narnia
Mr Tumnus dari Alam Narnia
Simbol yang kedua yang ingin saya kongsi pada anda adalah simbol Singa yang sangat popular pada zaman ini.. Ia benar benar merupakan sesuatu yang boleh disyaki kerana kebanyakan simbol singa ini digunakan oleh syarikat atau negara yang dikuasai oleh Ahli jemaah Dajjal ini..pada pendapat saya simbol singa ini adalah iblis yang mereka sembah kerana didalam kitab bible juga ada tertulis tentang sang singa yang merupakan syaitan yang ingin menerkam kesemua aspek dunia

And the beast which I saw was like unto a leopard, and his feet were as the feet of a bear, and his mouth as the mouth of a lion: and the dragon gave him his power, and his seat, and great authority..Revelation chapter 13

Dan ini merupakan lambang negara England lihat la sendiri pulau Dajjal ini mengunakan simbol yang tercela didalam kitab bible

Iblis(singa)disebelah kiri dan Dajjal(unicorn)disebelah kanan
Simbol singa juga digunakan oleh Syarikat perfileman MGM iaitu satu syarikat terkemuka dan terbesar di Hollywood
MGM
MGM dengan singa yang terjulur lidahnya
Lagi bukti simbol singa(iblis)dengan lidah terjulur..
Syarikat Auto Peugeot
Syarikat Barclays
Syarikat Insurans
Kelab Bolasepak Chelsea
Syarikat Produksi Milik Saif Ali Khan Dari Bollywood
Cabang kumpulan Freemason

Lions Club Didalam Mata satu
Syarikat Pakaian Giordano 
Lambang Jersi Bola Negara Holland (Singa yang memakai Mahkota)
Dan yang terbaru adalah dari filem Hollywood iaitu The-Chronicles-of-Narnia..Didalam filem ini Alam Narnia(Alam Jin)diketuai oleh seekor Singa yang menjadi Ketua Spiritual bagi kesemua makhluk Jin di Alam Narnia..Singa ini dikenali sebagai Aslan..kita sebagai umat Islam tahu bahawa Alam jin diketua oleh Iblis dan di sini juga ia disimbolkan sebagai seekor singa..

Dan disini pula adalah lambang bendera Alam Narnia dimana seekor singa disimbolkan dengan lidahnya terjulur keluar
Lambang bendera Alam Narnia
Dan ini adalah buktinya dimana Aslan mengatakan Bahawa ia sentiasa melihat manusia dan mempunyai nama lain di Alam manusia..tonton video klip ini dari Filem Narnia

Dan ini pula poster Filem Animasi The Lion King
The king has Return(Kembali) dengan Mata Satu
Bahagian yang berikutnya adalah mengenai simbol iblis yang menyerupai Ular dan dibawah ini saya akan tunjukkan beberapa simbol yang diagungkan oleh Jemaah Dajjal ini dimana mereka menganggap simbol ular ini sebagai Iblis

Sebelum itu mari kita perhatikan apa yang Rasulullah SAW..Katakan tentang ular..

Rasulullah SAW bersabda, “Kami tidak pernah berdamai dengan ular sejak kami bermusuhan dengannya.” Bahkan, Ibnu Abbas, sahabat Rasulullah SAW pernah berkata, “Bunuhlah ular dimanapun kalian mendapatkannya.”

Permusuhan terhadap ular sesungguhnya sudah dimulai sejak masa-masa awal penciptaan manusia, yaitu sejak ular membantu iblis, musuh Allah. Saat itu iblis dikeluarkan dari surga dalam keadaan terhina dan terusir. Allah mengusir Iblis karena dia menolak untuk bersujud kepada Nabi Adam sebagaimana diperintahkan oleh Allah.
Illustrasi iblis sebagai ular mengoda Hawa di syurga
Lambang WHO iaitu persatuan kesihatan sedunia
Syarikat Auto Alfa Romeo ular yang memakai  mahkota
Dan disini pula adalah logo yang kita semua kenali iaitu Superman tetapi ada rahsia disebalik logo ini dan jikalau diperhatikan dengan teliti anda dapat lihat sebenarnya ia adalah seekor ular bermata satu didalam logo superman ini


Mari kita lihat lagi satu watak yang popular yang sebenarnya adalah iblis..watak ini dikenali sebagai Santa Claus(Satan)..
Satan Claus
Mengapa saya mengelar santa Claus sebagai iblis kerana mengikut bukti yang dikaji dari bible tidak ada langsung watak santa claus yang bekenaan dengan agama Kristian dan ia hanya diciptakan dari mitos lagenda eropah..dan mengikut mitos santa claus ini pula mempunyai penempatan di North Pole..tetapi mengikut pada kitab bible Iblis yang mempunyai kerajaan disana..lihat petikan dari bible ini..

For thou hast said in thine heart, I will ascend into heaven, I will exalt my throne above the stars of God: I will sit also upon the mount of the congregation, in the sides of the north: 

Lagi satu bukti yang mengaitkan Santa Claus dengan iblis adalah Santa Claus mempunyai ramai pembantu yang dikenali sebagai Elf(iaitu Jin) yang bertelinga tajam..
Santa Claus bersama pembantunya iaitu Jin jin)
Saksikan klip video ini dari seorang pendakwah Islam dari Amerika memberi bukti tentang Santa Claus merupakan Iblis dari utara(North)
Dengan menyamar sebagai Santa Claus,iblis telah berjaya Diagungkan oleh penganut kristian dalam perayaan yang terpenting mereka..ini lah tipu muslihat iblis yang sungguh licik ini..

Dan dibawah ini pula ada beberapa lagi simbol yang digunakan oleh illuminati untuk mengagunggkan tuhan mereka iaitu iblis..
Lucifer(the light-bearer)berdiri diatas Piramid separuh siap
Statue_of_liberty(simbol lucifer dan juga boleh dikaitkan dengan Dewi Diana)
Zeus(tuhan Kaum Yunani)Raja kepada dewa dewa Yunani
"Lucifer is very much alive, He is our god, and we are His chosen people." -Mayer Amschel Rothschild,banker,33° Scottish Rite Mason founding father of the illuminati

Surah Al-Kahfi,50:Dan (ingatkanlah peristiwa) tatkala Kami berfirman kepada malaikat: "Sujudlah kamu kepada Adam" lalu mereka sujud melainkan iblis ia adalah berasal dari golongan jin, lalu ia menderhaka terhadap perintah Tuhannya. Oleh itu, patutkah kamu hendak menjadikan iblis dan keturunannya sebagai sahabat-sahabat karib yang menjadi pemimpin selain daripadaKu? Sedang mereka itu ialah musuh bagi kamu. Amatlah buruknya bagi orang-orang yang zalim: pengganti yang mereka pilih itu.

Bukti Jin dan Iblis adalah dari unsur yang sama iaitu Api..lihat bagaimana dewa Zeus(iblis) cair seperti garam kerana mati akibat manusia berjaya mengeluarkanya dari kehidupan mereka dan tidak lagi mengagungkan iblis dan keturunannya..

Ini adalah beberapa simbol yang digunakkan oleh Ahli illuminati dan saya yakin pasti ada banyak lagi simbol iblis yang diagungkan oleh mereka..nasihat saya hanya satu kenali musuh anda dan juga simbol simbol yang digunakkan oleh mereka agar kita tidak akan menggunakan simbol simbol ini didalam kehidupan seharian kita dimana tanpa kita sedar akan mengagungkan iblis secara tersirat.


11 comments:

  1. Awesome . semua contoh & penerangan yg blog ini berikn memang sgt mmbantu . terima ksih
    -ann

    ReplyDelete
  2. Pentagram > cuba lihat kedudukan bintang pada bendera negeri Johor. apa takrifan tuan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambang bintang pd bndera johor melambang 5 rukun islam... sila kaji tntang bendera johor...

      Delete
    2. Johor dh lama di bawah penguasaan depa,itu sebab johor tdk dijajah british sbb ktua british adalah 'ibu' keturunan fir'aun dan semua ktrnn fraun adlah raja2 di eropah...bukan suka2 ye mahkota bernilai jutaan ringgit johor tu...juta tu tahun 1800<> jka lani??

      Delete
  3. Replies
    1. apa yang paranoid?semua pekara diatas telah diterangkan dengan fakta dan bukti yang jelas..level IQ ko 2 rendah sangat sebab 2 tak faham..pe belajar lagi bro yang bebal..

      Delete
  4. Apa yg paranoidnya,benda 2 mmg dh terbukti...siap penerangan yg ilmiah n logik.benda2 mcm ni ptut kita ambk perhatian supaya kita umat islam dpt meningkatkan lg keimanan kita n mempersiapkan diri dr tipu muslihat iblis n dajjal.inilah pendustaan besar yg pastinya berlaku d akhir zaman.iblis mmg nk kita umat islam ambk mudah bab2 ni,tp kita umat islam kna peka yg ini melibatkan akidah.xkan kita sanggup nk agungkan lambang2 iblis n puja benda2 yg dtgnya dr iblis.klu sanggup gk sy xtau la...siapkan diri dan bukan paranoid.

    ReplyDelete
  5. Bukan paranoid,tp sbg umat islam ianya sbg satu jln bg mempersiapkan diri mghadapi musuh Allah.kenali musuh kita...jgn kita kenal pemain MU,universiti oxford,ataupun penyanyi kpop shj...ambk tau ckit.wassalam

    ReplyDelete
  6. as salam .ilmu ini sangat berguna..tapi sayang x bole bole dicopy.bole berkonsi ilmu anda dengan saya..bole email saje madee_mhs@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Kita pun sudah lama diperdaya oleh manusia2 iblis...dgn berbagai2 lambang yang terdapat di baju, kain, kereta, makanan dan banyak lagi...malah di sejadah pun ada lambang2 tertentu...adakah kita umat Islam sedar?...

    ReplyDelete
  8. hidden truth..masyaallah..jauhilah kami dr ini semua..aamiin

    ReplyDelete