Wednesday, 15 August 2012

HAARP Senjata Pemusnah Dajjal

Disini saya ingin menghurai dan membuktikan bahawa senjata yang dikenali sebagai HAARP(High Frequency Active Auroral Research Program)telah lama berfungsi dan digunakan dengan secara meluas di seluruh dunia..Satu projek yang dibiayai oleh ketenteraan Amerika yang terletak di Gakona Alaska..Ia adalah satu model yang canggih yang berfungsi untuk "pemanasan ionosfera." (Ionosfera adalah sfera bercas elektrik yang menyelubungi lapisan atas atmosfera Bumi)ia adalah sejenis senjata yang di program untuk melakukan pelbagai fungsi seperti menyebabkan Gempa bumi dengan getaran gelombang radionya,Tsunami,meletuskan gunung berapi,mengubah haluan ribut,mencipta taufan,menghantar kod ke dasar laut(kapal selam),mengubah cuaca,iklim,menimbulkan petir dan yang paling merbahaya adalah ia boleh digunakan untuk mengawal minda manusia kearah kerosakan yang total dengan gelombang Radionya..
Antena Antena HAARP
video

HAARP sehingga hari ini masih tidak didedahkan dengan sepenuhnya oleh media massa kerana ini merupakan satu Rahsia yang bukan untuk pengetahuan umum..Fungsinya jikalau digunakan berlandaskan kebaikan sudah pasti kita telah diberitahu sejak dulu lagi tetapi ia adalah untuk kegiatan kejahatan sebab itu ia telah dirahsiakan daripada masyarakat umum oleh Ahli Jemaah Dajjal..
video

HAARP juga boleh digunakan untuk mengubah medan magnet bumi dan ia juga dipercayai mampu menjadikan sistem ekologi dan pertanian diseluruh dunia tidak stabil seperti kemarau yang berpanjangan..HAARP memiliki kekuatan serangan dan pertahanan seperti memantulkan Roket musuh dari memasuki ruangan sesebuah negara..

Sekarang saya akan mendedahkan beberapa bukti yang mungkin anda tidak akan terima..tetapi saya harap anda menerimanya sebagai satu peringatan agar anda tidak akan terpedaya bila ia terkena pada anda..ia adalah mengenai Senjata HAARP yang boleh Melaksanakan Gempa Bumi dan Tsunami di sesebuah negara..
Serangan Gempa bumi dan Tsunami dibeberapa negara yang saya pasti telah dilaksanakan atas Arahan Ahli Jemaah Dajjal dengan menggunakan HAARP dan ini adalah bukti yang tidak boleh diendahkan..

26 Desember 2004 - Gempa bumi dahsyat berkekuatan 9,0 skala Richter menggoncang Aceh dan Sumatera Utara sekaligus menimbulkan gelombang tsunami di samudera Hindi, lebih dari 300,000 orang meninggal dunia..
video

Kuasa ALLAH Di Aceh

26 Desember 2003 - Gempa bumi kuat di Bam, barat daya Iran berukuran 6.5 pada skala Richter dan menyebabkan lebih dari 41.000 orang meninggal
Gempa Di Bam Iran
26 Januari 2001 - India,Gempa berukuran 7,9 pada skala Richter dan telah membunuh seramai 13,000 orang..
Gempa di Gujerat India
12 Januari 2010- Haiti.Gempa berukuran 7 pada Skala Richter dan telah meragut nyama seramai 316,000 orang
Serangan gempa bumi di Haiti boleh dikatakan adalah perbuatan Jemaah Dajjal ini kerana bukti ini juga disokong oleh president Venezuela Hugo Chavez yang mengatakan ia dilaksanakan oleh Amerika dengan mengunakan sejenis Senjata..saksikan video dibawah ini..
video

12 May 2008- Sichuan Cina berukuran 8/7.9 pada Skala Richter meragut 68,000 Nyawa..video dibawah menunjukan pergerakan awan dan warna langit yang pelik di Daerah Sichuan beberapa jam sebelum Gempa bumi berlaku..
video

11 March 2011- Sendai Jepun gempa bumi berukuran 8.9 pada Skala Richter dan Tsunami meragut 15,867 nyawa..gempa dan tsunami ini juga telah dibuktikan oleh Ramai penkaji dimana ia ada kaitan dengan HAARP kerana pergerakan awan yang pelik juga berlaku dibeberapa bahagian dikawasan gempa di sendai jepun..
video

Namun sehingga kini, tiada pihak yang mampu memberikan bukti kukuh atas dakwaan tersebut dan HAARP kekal sebagai sebuah program yang ‘misteri’dan perlu di ingat bukan Amerika sahaja yang mempunyai senjata ini..lihat peta dibawah ini lokasi HAARP di seluruh dunia..


HAARP didalam illuminati Card Game
Bagaimana dengan penjelasan didalam agama Islam mengenai pekara sebegini..

" Di antara cubaan Dajjal lagi, dia memerintahkan langit menurunkan hujan, lalu hujan pun turun dari langit. Dia memerintahkan bumi untuk menumbuhkan tanaman, lalu ia pun menumbuhkan tanaman, sehingga haiwan ternakan kembali pada waktu petang dalam keadaan lebih gemuk dari sebelumnya dan lebih besar kantung susunya"

Kata Rasulullah s.a.w : “Di antara tipu dayanya(Dajjal)juga menyuruh langit supaya menurunkan hujan tiba-tiba hujan pun turun..Dia suruh bumi supaya mengeluarkan tumbuh-tumbuhannya tiba-tiba tumbuh. Dan termasuk ujian yang paling berat bagi manusia, Dajjal itu datang ke perkampungan orang-orang baik dan mereka tidak mengakunya sebagai Tuhan, maka disebabkan yang demikian itu tanam-tanaman dan ternakan mereka tidak menjadi..
video

Bukti yang lebih merbahaya mengenai HAARP adalah ia juga merupakan sejenis senjata yang boleh mengawal minda manusia dengan gelombang Radionya..HAARP dikatakan dapat mencipta satu illusi didalam minda kita,ia juga dapat menghalang kita dari tido dan juga dapat menghantar pesanan kedalam otak kita dan memaksa kita melakukan apa sahaja..dahsyat bukan senjata ini..mari kita lihat Video dibawah ini dan biar anda yang menilai kebenaran pekara ini..

video

Dari segala bukti yang telah didedahkan kita tahu bahawa Senjata Pemusnah yang dikenali sebagai HAARP berfungsi untuk melakukan segala pekara yang telah dibincangkan diatas dan kita tahu siapa yang mengawalnya..kesimpulanya Ahli Jemaah Dajjal ini cuba mengawal segalanya didunia ini dan Ramai yang telah menjadi mangsa serangan mereka..Walau apa pun yang terjadi yang penting kita perlu Kuatkan diri dengan Ilmu dan Iman dan berserah pada Tuhan Sekalian Alam Iaitu ALLAH SWT..

Allah Berfirman didalam surah At-Taghabun 64:11
“Tidak ada kesusahan (atau bala bencana) yang menimpa (seseorang) melainkan dengan izin Allah dan sesiapa yang beriman kepada Allah, Allah akan memimpin hatinya (untuk menerima apa yang telah berlaku itu dengan tenang dan sabar) dan (ingatlah), Allah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.”

13 comments:

  1. sentiasalah berzikir kerana frekusi zikir dapat menolak frekunsi haarp....

    ReplyDelete
  2. tarikh gempa bumi yang terbaru di iran pun 12 Ogos..adakah ini kebetulan atau memang illuminati ini suka tarikh 12 seperti diatas?

    ReplyDelete
  3. suatu perkongsian yang amat berguna. nk share ckit, sy ada beli buku yg bertjuk the art of deception by jerry D. gray(bkas tntera udara america n sudh memluk islm). buku ni bnyk mnceritakn penipuan america, psal freemason n zionis.psal haarp pn ada.diterbitkn thn 2012,bru je. pnuh info untk dibaca. :) mga redha Allah sentiasa bersama kita semua.

    ReplyDelete
  4. salamun 'alaikum...

    Bi-ismiiLLAHi, Alhamdu-LILLAH!

    Hari Nahr (Raya Korban) tahun 2012 jatuh pada hari Jum'at 26 0kt, menandakan Haji Akbar 10 Dhulhijjah 1433H.

    Umat Islam takkan hidup melebihi 1500H. Yaumalqiyamat sepatutnya telah berlaku pada 22 Muharram 1431H, tetapi telah ALLAH lanjutkan sehingga 1477H dengan menghentikan As-Sa'ati pada Jam ALLAH di Akhirah...tetapi saat di bumi masih berdetik. Al-Mahdi telah diislahkan dalam satu malam ALLAH pada malam itu juga, 22 Muharram 1431H dan dibai'at oleh Nabi Isa dan Al-Khaidhr pada sebelum subuhnya. Bai'at Suara dari Langit Ke-7 pada 3 Dhulhijjah 1433, maka setiap anak Adam akan mendengar dan memahami "Asmahu si Polan bin si Polan adalah KhalifatuLLAHi Muhammadun 'AbdALLAHu An-Naas Al-ImamMahdi wa Khatamun Rasulin" maka bersujudlah menyebut SubhanALLAH seberapa banyaknya. Tetapi awas! Pada masa sebelum bai'ah dari Langit Ke-7 akan ada bai'ah palsu dari Langit Pertama yang akan dipancarkan oleh Projek Blue Beam dan HAARP...imej wajah Al-Masikh-ud-Dajj'al yang buta Mata Kanannya akan dipancarkan dengan tubuhnya yg amat besar di Langit Pertama dengan kedua belah tangannya berhias gelang besar berkilat menyentuh kita di bumi seraya akan berkata, "Akulah tuhan, maka sembahlah aku!"...lalu sesatlah sesiapa yg menyembahnya. Seterusnya Al-Mahdi akan dibai'ah oleh para Abdaal dan umat Islam pada 10 Dhulhijjah 1433H, antara Rukn dan Maqam 'Ibraahim.

    Tolong sebarkan yaa mukminin wa mukminat..wa salam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh saudara menyatakan sumber saudara mengenai tarikh kiamat yang Allah telah lanjutkan kepada 1477H?

      Delete
    2. Boleh percaya ka?
      Huh!Allah yang tentukan bila kiamat. Macam mana saudara tahu tarikhnya?

      Delete
    3. Haha. Point tak lebih 1500, dibai'ah oleh muslimin di makkah, dan dajjal tu mngaku dirinya tuhan tu betui. tp tarikh hari kiamat, tarikh imam mahdi dibai'ah, dan nabi Isa a.s membai'ah imam mahdi tu tak betul. tak pernah ade hadith soheh menyatakan tersebut. sdgkan care nak mengenali nabi isa ialah imam mahdi sndiri kenal nabi isa tu sndiri... bile mane solat subuh dilaksanakan di masjid al-aqsa yg diimamkan oleh mahdi, lantas mahdi berkata kpd seorang lelaki dibelakangnye "engkau jadilah imam solat subuh", lalu lelaki tersebut berkata "wahai mahdi, engkaulah mengimamkan solat subuh ini." maka lelaki itu ialah Nabi Isa a.s... ciri2 nabi isa ialah rambutnye panjang seakan2 ade air yg mengalir di atas kepalanya, hidungnya mncung, dahinya luas, memakai ihram dan membawa dua bilah sabit di tangan utk mmbunuh dajjal... ciri2 ini disebutkan dlm hadith soheh.....

      Delete
  5. wakakaka....anonimus kapiaq mana plak post tarikh2 kiamat ni.....sedangkan Rasulullah S.A.W. pn xpnah tau bila nk kiamat...kalau Baginda tau.....xkanla Baginda xbgtau umat2 dia yg tercinta....mesti dh dia bgtau....kiamat ni smua rahsia Allah S.W.T....bg aku...selagi ada org dok kata tarikh tu tarikh ni nk kiamat...selagi tu la xkan kiamat.....salah satu tanda dia...kiamat hanya akan terjadi apabila azan pn dh xberkumandang...so...selagi azan dok bunyi...kira xkiamat lg la...maybe org yg post tarikh kiamat2 ni btoi..maybe kiamat utk dia la...tp org kata kiamat kecik...dia dok aim nk mati ka tarikh tu....=)
    wallahualam

    ReplyDelete
  6. Saya x dengar apa2 pun suara dari langit malam 3 Zulhijjah 1433 tu.Janganla mereka2. Kiamat tu rahsia Allah. Nape semua orang bersyak akan belakunya huru hara di bulan 12 .2012 ni? Harap bukan sbb filem barat 2012.

    Apapun perancangan puak Dajal ni..kepada Allah saja tempat kita momohon Perlindungan. Semoga Allah Taala
    selamatkan negara dan rakyat Malaysia dari fitnah dn huru hara bencana Dajal.Amin.


    ReplyDelete
  7. kiamat akan terjadi bila mana hanya Madinah sahaja satu tempat yang paling selamat untuk diduduki.....sekarang ni, kita cuma perlu pertingkatkan amal ibadahnya sahaja, mungkin kita tidak akan berdepan dengan kiamat tapi mungkin kiamat kecil yaitu mati..

    ReplyDelete
  8. we dont have the actual date of the judgement day, the calculation (yours or whoever teori is that) cant be accepted for aqidah.. we can get knowing about it , make research . but dont simply believe it .. salam

    ReplyDelete
  9. mengapa mereka begitu jahat?
    sanggup mengkhianat negara islam.

    ReplyDelete
  10. Nice info...tq bro..sama2 muhasabah diri...Ya Allah.. Kau ampunkanlah segala dosa ibu bapa,keluarga,guru,rakan,muslimin muslimat yg masih hidup dan yg telah meninggal dunia..kau jauhilah kami dari azab nerakaMu ya Allah...semoga kita dapat berjumpa di dalam syurga Allah...amiinnnn..

    ReplyDelete