Wednesday, 1 May 2013

Mengenang kembali kejatuhan kerajaan khalifah Uthmaniyah

Sejak perang salib Ahli Jemaah Dajjal telah mempunyai hasrat untuk mendapatkan negara Palestin agar dapat menjadikan pusat pemerintahan Nabi mereka iaitu Dajjal laknatullah dan yang menjadi tembok penghalang kepada rancangan mereka ini adalah umat Islam dan kerajaan Khalifah..mereka mula melaksanakan pelbagai rancangan agar dapat merampas Palestin dari kerajaan Islam dan peluang itu tiba pada kurun ke 19..

Setelah mendapat kekayaan dari bumi Afrika iaitu sumber Berlian dan Getah,Ahli Jemaah Dajjal ini mula mengunakan kekuatan kekayaan yang dimilki untuk membiayai negara negara Eropah untuk berperang sesama sendiri dengan hasrat menarik kerajaan khalifah Uthmaniyah ke dalam peperangan ini..dan dengan tipu daya Ahli Jemaah Dajjal yang diketuai oleh Keluarga Rothschild telah berjaya memujuk Khalifah Uthmaniyah untuk menyokong German dalam peperanganya menentang pakatan Britain,Rusia dan Perancis..ini merupakan satu kesilapan yang akan ditanggung oleh ke semua umat Islam sehingga ke hari ini kerana kesilapan Khalifah terakhir ini yang telah mengakibatkan perpecahan umat Islam yang begitu menyedihkan..

Bagaimana Kerajaan khalifah Uthmaniyah dijatuhkan dan siapa dalangnya akan terjawap setelah anda menonton dokumentari ini..
video

Mengapa kerajaan khalifah Uthmaniyah perlu di jatuhkan…jawapannya adalah supaya Ahli Jemaah Dajjal ini dapat menguasai wilayah Palestin dan penghijrahan kaum Yahudi(Yakjuj dan Makjuj)dapat dilaksanakan tanpa sebarang halangan..sebelum mereka boleh melaksanakan rancangan ini,mereka perlu memastikan perpecahan bangsa Arab keseluruhanya dilaksanakan terlebih dahulu..maka Ahli Jemaah Dajjal ini telah memujuk Sharif Hussein bin Ali iaitu Moyang kepada raja Jordan untuk meminta kemerdekaan dari Kerajaan Khalifah Uthmaniyah di Istambul dengan cara keganasan dimana ia disokong oleh Britain dan Sharif Hussein telah dijanjikan oleh British untuk dijadikan sebagai raja kepada seluruh jazirah Arab..



Al Maaidah 5:51
Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu.. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim..


Akhirnya Kerajaan khalifah pun dikalahkan akibat memasuki peperangan dunia pertama dan bukan saja Kerajaan khalifah Uthmaniyah telah ditewaskan malah ia juga telah kehilangan keseluruhan empayarnya di Jazirah arab kepada British dan Perancis..Dengan sokongan dan kekuatan dari British dan Perancis, Mustafa Kamal Atarturk telah mengumumkan penghapusan Khilafah dan pemisahan agama Islam daripada negara tepat pada pagi 3 Mac 1924.Mustafa Kamal telah memerintah supaya Khalifah terakhir, Sultan Abdul Majid II supaya meninggalkan Turki sebelum subuh pada hari yang sama. Polis dan tentera dikerah berhimpun di istana Khalifah dan memaksa Khalifah memasuki kereta dan seterusnya membawanya ke Switzerland.
kamal Atartuk kemudiannya telah mengumpulkan semua waris Khalifah dan mengusir mereka keluar daripada Turki. Kesemua aktiviti keagamaan dimansuhkan, semua sekolah agama ditukar kepada sekolah sekular, mahkamah Islam dimansuhkan, azan diluangkan dalam bahasa Turki dan undang-undang sekular dilaksanakan sepenuhnya..(ini juga mungkin terjadi kepada negara kita jikalau kita umat Islam tidak bersatu)..Akhirnya impian Ahli Jemaah Dajjal untuk meruntuhkan Khilafah Uthmaniyah sebagai Daulah Islam yang terakhir telah tercapai, melalui tangan anak didik mereka iaitu Mustafa Kamal laknatullah,Sharif Hussein dan Abdul Aziz Ibni Saud..Setelah jatuhnya khilafah, maka satu demi satu wilayah umat Islam jatuh ke tangan musuh termasuklah bumi Palestin yang diidam-idamkan oleh ahli Jemaah Dajjal..


video

Selepas kejatuhan pemerintahan Khalifah,Sharif Hussein juga telah diperdayakan oleh Ahli Jemaah Dajjal kerana mereka telah berjanji untuk memberikan wilayah Hijaz kepada keluarga Saud iaitu Abdul Aziz ibni Saud..baru lah Sharif Hussein sedar dia telah ditipu dan menyesal tetapi bak kata pepatah nasi sudah menjadi bubur..Abdul Aziz telah menamakan tanah jajahanya sebagai Arab Saudi dan telah menjadi Raja dan bukan Khalifah..sehingga hari ini keluarga Saud telah menjadi penjaga Mekah untuk Dajjal laknatullah kerana tentera Amerika yang berada di dhahram telah diberi tugas untuk menjaga pemerintahan keluarga Saud dari dirampas oleh Umat Islam..Mereka adalah penderhaka kepada Umah Islam..

video

Mengapa wilayah dijazirah Arab telah dipecahkan oleh Jemaah Dajjal..Ini adalah kerana 3 rancangan yang penting perlu dilaksanakan oleh mereka ke atas negara yang telah dipecahkan ini..Pertama adalah menghentikan pengeluaran dinar dan dirham dari pasaran negara Islam dan mengantikan dengan wang kertas dari perbankan yang menjurus kepada Riba..Kedua adalah untuk menerapkan didalam hati umat Islam kepada sifat nasionalisma atau kewarganegaraan kerana apabila sifat cinta pada negara itu tertanam ia merupakan satu sifat yang lebih penting dari kesatuan Ummah dan adalah mustahil untuk umat Islam bersatu..ketiga adalah kerana ingin meletakkan sistem yang Syirik iaitu Demokrasi ke dalam hati Umat Islam agar akan melupakan sistem yang sebenar seperti pemerintahan Khalifah..
video

Setiap wilayah dijazirah Arab telah diberikan kepada Boneka boneka Ahli Jemaah Dajjal yang berketurunan Arab agar dapat memerintah bagi pihak mereka dan mengawal keadaan supaya Umat Islam tidak bersatu..dengan keberkesanan rancangan ini baru lah Ahli Jemaah Dajjal melaksanakan pelan untuk mengambil alih wilayah Palestin,bagaimana perancangan ini dilakukan sila menonton Video yang sangat penting ini..You tube telah beberapa kali menghalang video ini..
video

Akibat kelemahan umat Islam itu sendiri pada Akhir zaman ini,semua rancangan Ahli Jemaah Dajjal telah hampir terlaksana dan sekarang kita berada diambang perlaksanaan New World Order dimana jikalau umat Islam tidak dihapuskan,maka umat Islam akan dijadikan hamba kepada mereka..kerana itu saya percaya apa yang sedang berlaku di jazirah arab dan negara Islam seperti di malaysia ini adalah untuk mengalihkan perhatian umat Islam dari Rancangan sebenar Jemaah Dajjal ini,kerana rancangan mereka telah hampir terlaksana dan ia tidak boleh diganggu, maka perpecahan pun dilakukan seperti pergaduhan mazhab Syiah dan Sunni di Iraq, Syria dan Pakistan,di Malaysia dan Mesir pula ketaksuban politik digunakan untuk memecah belahkan umat Islam..kepada Umat Islam khususnya di Malaysia anda sedang terperangkap didalam permainan Dajjal dan jikalau anda tidak buka mata dan tidak bergerak menuju ke arah kesatuan umah maka negara kita akan mengalami masa depan yang gelap..

Al Anfaal 8:73

Dan orang-orang yang kafir, setengahnya menjadi penyokong dan pembela bagi setengahnya yang lain. Jika kamu (wahai umat Islam) tidak menjalankan (dasar bantu-membantu sesama sendiri yang diperintahkan oleh Allah) itu, nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar.

video


Walau bagaimanapun janji Allah SWT itu pasti dan Kerajaan Khalifah pasti akan diwujudkan semula..Setiap sistem yang batil akan ditumbangkan dan sistem khilafah akan menguasai keseluruhan bumi ini yang akan dilaksanakan oleh Imam Mahdi dan Nabi Isa A.S..

video


Rata-rata umat Islam hidup terkontang-kanting tanpa pimpinan dan hala-tuju perjuangan walau pun jumlah mereka kini telah melebihi seperempat daripada penduduk dunia (1.7 bilion daripada total 7 bilion).Persoalannya : Apakah sumbangan kita ke arah mengembalikan kedaulatan dan kepimpinan Islam yang sangat diperlukan oleh umat dan dunia antarabangsa pada ketika ini?kepada yang sanggup melakukan apa sahaja demi parti anda,kenapa anda tidak berusaha untuk mengembalikan pemerintahan khalifah..kenapa anda sanggup diperkudakan oleh pemimpin yang memperjuangkan sistem demokrasi..bangun wahai saudaraku..buka mata dan minda kamu agar kamu celik untuk melihat kemana perjuangan kamu sedang membawa kamu..adakah selepas anda masuk ke dalam lubang tanah yang dalam dan gelap baru anda ingin sedar..bersatu lah wahai umat Islam sedunia..jangan biarkan anda diperdayakan oleh musuh Allah(yahudi zionist)..

17 comments:

  1. terbaik... Allahhuakhbar...

    ReplyDelete
  2. Salam sedara khalid,penulisan yg x berapa digemari oleh pendukung demokrasi ni hehe..pendukung demokrasi selalu kata habis nak guna jalan apa kalau bukan demokrasi?demokrasi kan dekat dgn islam walau x seratus peratus?quran dan sunnah tu kan islam dan itulah jalannya,jalan tu terbentang depan kita tapi kita x nampak,takda jalan kita kata,jalan sunnah ianya bermula dgn diri sendiri,tauhidkan Allah dan dakwah keatasnya,bermula dgn betulkan diri sendiri,keluarga,sahabat2 dan seterusnya..khilafah itu satu kurniaan Allah pula,kalau Allah beri kena la jaga amanah tu,sebelum tu kenala buat ikut tertib insyaAllah,kalau diri sendiri,bini,anak2 kita pun Allah belum tertauhid dgn betul tak payah kita gelojoh nak betulkan org yg 3o batu jauh dari rumah kita kan cek khalid,itu bukan perihatin,silap2 takbur namanya.yg 3o batu tadi insyaAllah Allah akan hantar manusia yg ikut tertib sunnah padanya,insyaAllah..iman itu bermula dgn diri sendiri bukan bermula dgn kuasa atau pemerintah,kuasa dan pemerintahan langsung tiada kuasa buat Iman seseorang bertambah atau merosot,Allah la yg berkuasa buat itu semua,usaha dan mohon padaNya insyaAllh..Allah mahakuasa Makhluk tiada kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah boleh baca e-book ini untuk penjelasan mengenai hukum demokrasi. dalam e-book ini turut dibentangkan HADIS-HADIS SAHIH dan AL-QURAN sahaja sebagai dalil.

      Hukum Demokrasi, Pilihanraya dan Mengundi - Ustaz Rasul Dahri
      https://docs.google.com/file/d/0B7uE89KOHnBnT0p1djR0MVFQTlU/edit

      Jangan risau, saya pasti Tuan/Puan orang yg bijak, cuba baca dahulu dan tentu boleh bezakan yg mana yg haq dan batil setelah membaca e-book tersebut insyaAllah dengan Hidayah dari Allah.

      Wallahu a'lam

      Delete
    2. "iman itu bermula dgn diri sendiri bukan bermula dgn kuasa atau pemerintah,kuasa dan pemerintahan langsung tiada kuasa buat Iman seseorang bertambah atau merosot"

      baris ayat ni rasa nya anda tidak berfikir secara meluas...kalau seperti yang dinyatakan diatas x membuatkan iman seseorang bertambah kenapa perlunya Nabi sebagai pemimpin umat islam? islam memerluakan kuasa besar untuk memerintah...kalau tak perlu KUASA DAN PEMERINTAHAN iman boleh terhapus dengan hasutan dan dakwah daripada agenda mereka..

      betulkan kalau salah

      Delete
    3. slm,kalu benar bagai dikata nescaya nabi saw dah terima tawaran kuasa dari kafir,dah dapat kuasa adjust kemudian,bukan calang kuasa,kafir beri 3 tawaran besar-wanita,harta,takhta/raja..nabi tolak,maknanya kuasa xda kuasa la..sapa kuasa?Allah lah kuasa,ianya mesti kukuh dlm hati setiap manusia,sebab tu nabi tolak dan pilih dakwah.nabi pilih Allah dari kuasa,maknanya sapa yg berkuasa?kuasa yg berkuasa?hujahlah byk mana yg anda mampu,anda x mampu mengubah yg Allah itu berkuasa dari segala kuasa,sebab tu nabi tolak kuasa dan pilih dakwahkan Allah..anda pilih nak dakwahkan kuasa ke?pilihan ditangan anda insyaAllah..

      Delete
    4. salam,iman itu dikhuatiri terbatal kalau ada sandaran selain Allah..aku kena ada makwe dulu baru aku rajin solat,aku kena ada duit dulu baru aku solat,kita kena ada harta dulu,baru kita sedekah,nanti ada masa aku solat..kita kena ada kuasa dulu baru senang tegak agama,aku bz xda masa,kalau dah ada masa nanti aku solat..
      "agama" yg rosak tapi diserah kepada "masa",punyalah banyak manusia mengangur yg memang2 dah tentu banyak masa tapi semuanya solat ke?kalau semua yg ada byk "masa" solat nescaya masjid dah dipenuhi penganggur..masa berkuasa ke Allah yg berkuasa?Allah bukan masa,inilah tauhid insyaAllah..
      nanti aku dah ada kuasa,aku tegakkan agama kat masyarakat..iman mana boleh disandarkan kepada selain Allah..inilah iman insyaAllah,sebab tu nabi tolak kuasa sebagai sandaran kepada iman,kuasa x berkuasa nak suburkan iman,Allah la yg suburkan iman,jalannya dakwah kan Allah..sekaligus inilah jalan mencegah mungkar,terutama mungkar besar iaitu syirik,kalau sandar iman pada selain Allah bukankah ianya mendekati syirik?kalu x percaya sila rujuk guru tauhid..kalau x caya cube tengok niat ibadah..KERANA ALLAH..bukan KERANA DAH ADA "MASA".."KUASA".."HARTA"..
      salam dan selamat berpuasa insyaAllah..

      Delete
  3. sape yg rncang utk jtuhkan Khilafah ni sdara khalid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dajjal dan Iblis adalah mastermind di belakang rancangan ini..dan yg melaksanakan untuk mereka adalah Keluarga Rothschild(Yakjuj n Makjuj)

      Delete
  4. Dan hendaklah kamu memutuskan perkara di antara mereka menurut apa yang diturunkan Allah, dan janganlah kamu mengikuti hawa nafsu mereka. Dan berhati-hatilah kamu terhadap mereka, supaya mereka tidak memalingkan kamu dari sebahagian apa yang telah diturunkan Allah kepadamu. Jika mereka berpaling (dari hukum yang telah diturunkan Allah), maka ketahuilah bahwa sesungguhnya Allah menghendaki akan menimpakan musibah kepada mereka disebabkan sebahagian dosa-dosa mereka. Dan sesungguhnya kebanyakan manusia adalah orang-orang yang fasik. Apakah hukum Jahiliah yang mereka kehendaki, dan (hukum) siapakah yang lebih baik daripada (hukum) Allah bagi orang-orang yang yakin”Al Maidah 5 : 49-50)

    ReplyDelete
  5. Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa Sallam bersabda:

    "Sesungguhnya kamu akan menyaksikan selepas peninggalanku perbuatan mementingkan diri dan pelbagai perkara yang kamu ingkari (tidak suka).” Mereka (para sahabat) bertanya:

    “Maka apakah yang engkau perintahkan kepada kami wahai Rasulullah?” Baginda bersabda:

    “Tunaikanlah kepada para pemerintah hak-hak mereka (sebagai pemimpin) dan mintalah kepada Allah hak-hak kamu.” (Hadis Riwayat al-Bukhari, Shahih al-Bukhari, Kitab al-Fitan, 21/441, no. 6529)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. tegakkan daulah Islam dlm diri dan family itupun rasanya agak berat point dia ajak dakwah dan pendidikan latih semua org pikul amanah hukum tuhan ini priority ini tanggungjawab semua

      Delete
  7. blog yg sgt2 best..fakta yg benar n tepat wlpn nmpk mcm sukar dipercayai..namun masi rmi lg yg "buta" dlm hal ini..teruskan abg dedahkan maklumat2 yg ptg ini demi kebenaran yg akan tertegak nt..saya sokong 100%..

    ReplyDelete
  8. blog yg sgt2 best..fakta yg benar n tepat wlpn nmpk mcm sukar dipercayai..namun masi rmi lg yg "buta" dlm hal ini..teruskan abg dedahkan maklumat2 yg ptg ini demi kebenaran yg akan tertegak nt..saya sokong 100%..

    ReplyDelete
  9. Nampak mcm video dlm post ni telah di blok oleh sesetengah pihak..kerana sebelum ni tkde masaalah pun..tp skrg dah di blok suaranya..admin tolong tgk2 kan..

    ReplyDelete