widgeo.net

Wednesday 11 September 2013

Obama Pencetus Perang Dunia KE 3

Asia tengah kini diambang perang atau lebih sesuai dikatakan sebagai kemusnahan dunia Islam secara total dan penglipur lara yang bertanggung jawab kepada kemusnahan ini akan saya kupas dan bongkarkan kepada anda semua InsyaAllah..

Pada ketika dunia Arab sedang diselubungi oleh kabus perang,muncul seorang lelaki berkulit hitam yang membawa sinar harapan kepada Jutaan penduduk Arab dan diwartakan sebagai penyelamat dunia oleh media barat dan media Arab..Kononya penyelamat ini adalah jawapan kepada kemusnahan dan kehancuran yang dilakukan oleh George W. Bush terhadap dunia Islam sejak 9 September 2001..tetapi apa yang tidak diketahui oleh semua adalah bahawa lelaki kacukan Amerika dan Kenya yang dikenali sebagai Barack Hussein Obama ini adalah pencetus kepada kemusnahan yang bakal menjadi lebih dahsyat lagi..

Sekarang saya akan mengupas dengan lebih lanjut siapakah sebenarnya Barack Hussein Obama..Dia dilahirkan disebuah kepulauan yang bernama Honolulu di Hawaii..dia merupakan anak kepada seorang wanita berkulit putih dari Amerika yang bernama Stanley Ann Dunham dan seorang lelaki berkulit hitam warga Kenya yang juga bernama Barak Obama..
Ayah dan Ibu Obama
Ketika Obama berusia 3 tahun dia telah ditinggalkan oleh bapanya kerana telah bercerai dengan ibunya dan Obama telah dibawa ke Indonesia oleh ibunya dan disana ibunya telah berkahwin lagi dengan seorang lelaki warga Indonesia yang bernama Lolo Soetoro..setelah beberapa tahun di Indonesia Obama telah dihantar semula ke Hawaii untuk melanjutkan pengajianya ..Hakikat sebenarnya adalah ibunya yang juga merupakan seorang perisik untuk agensi perisikan CIA(Amerika) dan kerana kesibukan tugasanya ia tidak dapat memberi perhatian yang penuh kepada Obama..dan kerana itu Obama telah dihantar ke Hawaii untuk dijaga oleh Datuk dan neneknya..
Obama Bersama Ayah Angkat dan Ibunya
It is clear that Ann Dunham and her Indonesian husband, President Obama’s step-father, were closely involved in the CIA’s operations to steer Indonesia away from the Sino-Soviet orbit after the overthrow of Sukarno.”

Apabila di Hawaii Obama telah ditawarkan untuk melanjutkan pelajaranya di Amerika Syarikat dan pengajianya dibiayai sepenuhnya oleh seorang yang misteri,dia ditawarkan untuk berlajar di Columbia College dan Columbia University di New York..Pada hemat Saya Ahli Jemaah Dajjal telah memilih Obama pada ketika itu untuk menjadi seorang yang penting dalam rancangan masa hadapan mereka dan ketika Obama secara tiba tiba muncul untuk bersaing didalam pilihanraya presiden Amerika Syarikat,saya telah tahu bahawa watak yang penting pasti akan dimainkan oleh Barack Hussein Obama Ini..

Henry Kissinger said, “Conflicts across the globe and an international respect for Barack Obama have created the perfect setting for the establishment of ‘a New World Order.”
Cara Freemason Bersalaman
Sebelum saya membongkar apakah watak yang akan dimainkan oleh penglipur Lara yang terhebat ini..mari kita lihat apakah agama yang didokong olehnya..ketika kemunculan Obama dipentas dunia, Obama telah diwar-warkan sebagai seorang Muslim oleh media Amerika dan media Arab..mari kita lihat bukti keIslamanya..
Rakan Baik Obama mengatakan obama Adalah Muslim
Obama ketika masih muda dan keliru
Video dibawah ini menunjukkan Obama yang cuba mengambil hati Umat Islam di Indonesia dengan kata kata manis dan memberi salam seperti dia adalah seorang Muslim


Dan apabila berada di Amerika pula Obama berlakon seperti seorang yang sangat warak dalam agama Kristian dan banyak menghadiri Khutbah di Gereja gereja..
Obama berucap didalam Gereja
Disini dapat kita lihat Obama sedang berdoa bersama rakan rakan tugasnya yang beragama Kristian sebelum memulakan Tugasanya
Mari kita lihat lakonan Barack Obama apabila berada bersama yahudi-yahudi di Israel pula…
Obama Khusyuk membaca kitab talmud di hadapan dinding Yahudi
Disini kita dapat lihat apabila Obama bersama Sami beragama Hindu dia sanggup menyembah berhala agama Hindu..dan gambar seterusnya,Barack Obama menunjukkan Tangkal tangkal yang sentiasa dibawanya bersama..dan kita dapat lihat tangkal/patung mini Dewa Monyet Hindu yang dikenali sebagai Hanuman diantara tangkal tangkal miliknya..
Patung Hanuman
Setelah meneliti semua bukti diatas kita dapat simpulkan bahawa Barack Hussein Obama adalah pendokong tegar kepada ajaran Pluralisme agama dan dia juga penyokong kepada perkahwinan sejenis..maka kepada Umat Islam,Kristian,Yahudi dan Hindu anda hanya telah ditipu oleh Pelakon terhebat ini bahawa dia merupakan wakil Agama anda..

Seterusnya saya akan mengupas mengenai watak yang akan dimainkan oleh Barack Obama dalam masa yang terdekat ini..Watak Obama sebenarnya telah dicipta dari awal lagi dan mereka Ahli Jemaah Dajjal ini telah memilih Obama sebagai kambing hitam untuk melaksanakan rancangan mereka dengan jayanya…ada beberapa rancangan yang telah diserahkan kepada Obama untuk dilakukan sebelum habis penggal kedua presidennya pada November 2016..
Pertama rancangan yang perlu dilaksanakan olehnya adalah melancarkan perang terhadap Iran mungkin melalui Serangan terhadap Syria..kerana Iran pasti akan terjerumus ke dalam perang jikalau Syria diserang oleh Amerika Syaitan..ini adalah kerana Iran dan Syria adalah berfahaman Syiah dan Iran juga ada melaksanakan perjanjian pertahanan bersama Syria..maka ini lah peluang yang akan digunakan oleh Obama untuk melaksanakan rancangan pertamanya..Bagaimana untuk Obama melancarkan perang terhadap Syria?…mudah sahaja, Amerika dan sekutunya hanya perlu melakukan satu Konspirasi..dan konspirasi itu adalah dengan menuduh Syria melancarkan serangan senjata kimia terhadap rakyatnya sendiri dengan itu dapat lah Obama melegitiminasikan serangan ketenteraan terhadap Syria..kenapa Konspirasi??anda mungkin bertanya,ini adalah kerana serangan senjata kimia yang baru berlaku di Syria adalah rancangan Amerika dan sekutunya dan bukan rejim Syria..bukti!! lihat gambar,berita dan juga Email dibawah ini..
Serangan Gas Kimia Oleh Puak Penentang
Sheikh Imran Hosein telah menyatakan pada bulan March 2013 bahawa pihak Nato pasti akan merancang untuk menyerang rakyat Syria dengan senjata Kimia dan menyalahkan Rejim Assad dan perkara ini telah pun terjadi mengikut ramalan Sheikh Imran Hosein

The Saudi financier, who was in Cairo, asked the Syrian terrorists to give details about his group and how it will receive the money. The Saudi admitted his support to terrorists in Daraa and the Damascus countryside. The Syrian terrorist told him that one of the achievements of his “battalion” was the use of chemical weapons in Deir Ballba.
Sumber http://www.wnd.com/2013/08/video-shows-rebels-launching-gas-attack-in-syria 

Critical to note, and as we had previously reported on in our 28 January 2013 report “Obama Plan For World War III Stuns Russia,” the Federal Security Services (FSB) confirmed the validity of the released hacked emails of the British based defence company, Britam Defence that stunningly warned the Obama regime was preparing to unleash a series of attacks against both Syria and Iran in a move Russian intelligence experts warned could very well cause World War III.

Email 1: Phil, We’ve got a new offer. It’s about Syria again. Qataris propose an attractive deal and swear that the idea is approved by Washington. We’ll have to deliver a CW (chemical weapon) to Homs (Syria), a Soviet origin g-shell from Libya similar to those that Assad should have. They want us to deploy our Ukrainian personnel that should speak Russian and make a video record. Frankly, I don’t think it’s a good idea but the sums proposed are enormous. Your opinion? Kind regards David..

Dari pengamatan logik akal dan bukti yang ada,kita dapat merumuskan bahawa Barack Obama mempunyai hasrat untuk melaksanakan Perang Dunia ke 3 sebelum habis penggalnya..dan ini hanya rancangan pertamanya..rancangan keduanya adalah untuk meruntuhkan Ekonomi dan kuasa(pengaruh)Amerika agar Israel dapat mengambil alih kepimpinan Dunia dan menjadi kuasa besar apabila Israel berjaya menewaskan Dunia Islam keseluruhanya dan peluang telah pun kini tiba..sudah tiba masa untuk Amerika berundur dan menghadapi kehancuranya sendiri apabila ditewaskan oleh Iran..
Kad Game Illuminati yang dikeluarkan pada tahun 1995 menunjukkan seorang presiden berkulit hitam(OBAMA) akan menjadi kutukan dahsyat oleh rakyatnya sendiri
Perang terhadap Syria adalah pemangkin kepada perang perang besar yang akan dilaksanakan oleh Ahli Jemaah Dajjal terhadap negara negara dijazirah Arab..dalam masa 20 tahun dari sekarang Israel akan Menguasai keseluruhan Jazirah Arab dengan Empayar Israel Raya menjadi kenyataan..Pada ketika itu kita Umat Islam pasti berada didalam penindasan yang Total oleh Musuh-musuh Islam..Kita Umat Islam perlu tahu bahawa semua perang sejak perang Salib adalah untuk kewujudan Negara Israel semata mata..dan begitu banyak lakonan yang telah dicipta agar dapat menipu Umat Islam..maka kita perlu berhati hati menilai apa sahaja berita atau kenyataan yang dibuat oleh pemimpin dunia..

Artikel Ini merupakan pendapat peribadi penulis dan kepada sesiapa yang ingin komen,berbincang atau menyatakan pendapat dipersilakan untuk melakukanya diruangan komen..dan komen anda dialu-alukan..dengan kata kata akhir penulis berharap dan berdoa Umat Islam dapat bersatu untuk bersama menetang kejahatan yang akan menimpa kita InsyaAllah..Sekian Wassalam.

20 comments:

  1. Dalam masa yang terdekat nanti, akan berlaku sesuatu ditanah Europah atau USA, yang mana akan mengakibatkan orang kulit putih marah dan menghalalkan pembunuhan semua jenis Arab di Europah. : Tolong siasat akan kenyataan ini.TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmang btol akan tjadi sesuatu yg besar di eropah sbb Olimpik 2012 tk menjadi(u know wt i mean..lg satu Umat Islam di eropah makiiiin ramai n mnjadi MIMPI BURUK kpada yahudi n the Geng..so nk kekang umat Islam diorg kena wt sesuatu..umat Islam brjaga jaga la..

      Delete
    2. Paranoid dan narrow minded.

      Delete
    3. Maka dengan serta-merta pandangan mata orang-orang yang kufur ingkar terbeliak (sambil berkata dengan cemas): "Aduhai celakanya Kami. Sesungguhnya kami telah tinggal dalam keadaan yang melalaikan kami daripada memikirkan perkara ini, bahkan kami telah menjadi orang-orang yang menganiaya diri sendiri".

      Delete
  2. "Best giler blog ni" Semua the truth ada..yg paling BEST PUNYA pasal artis dgn JIN n JUAL DIRI pada Setan..hoho POWER

    ReplyDelete
  3. Salam En.Khalid..mane En.Khalid tau yang puak penentang yang plan serangan Kimia hari 2?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum Salam...kerana tanpa apa apa bukti Setiausaha Negara Amerika Syarikat,John Kerry dengan pantas telah menyalak seperti Anjing yang gila dengan menuduh Rejim Bashar Al-Assad melakukan serangan senjata Kimia itu dan Amerika perlu menyerang Syria..dan ada beberapa bukti diatas dan juga analisa Sheikh Imran Hosein..

      Delete
  4. knp nk serang kristian?? serang lh kaum yahudi...kt malaysia ni knp pla kristian disamakan dgn yahudi dn dipijak2??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab yg menghina2 tu biol x tau story. Actually org kristian pn x suka yahudi. Kat US, Yahudi ni dipulaukan. Tp sebab pintar politik so bangsa jahanam ni naik.

      Delete
  5. The bank holds the metal on the behalf of the
    investor, in order to sell them on for a higher than market price from
    a collector. But you should never pull out all your
    money in gold mutual funds and gold stocks.
    Other precious metals, gold bullion and selected gold and silver spot prices declined at the same rate as inflation.
    While these are interesting discussions, there is no need to
    grade them, investing in gold mining companies in the 70's.


    Also visit my webpage Rosland Capital

    ReplyDelete
  6. Bro...sy prhatikan awk cuba mnjulang iran kenapa???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak maaf Saudara saya tidak penah dan tidak akan menjulang Iran..apa yang saya ingin sampaikan adalah rancangan mereka sahaja dimana Iran akan digunakan untuk menjatuhkan Amerika..saya Rasa Saudara perlu baca Artikel saya yang berjudul Rahsia pakatan Iran Amerika dan Israel..Harap Maklum

      Delete
    2. baca betul-betul lah...

      Delete
  7. obama mempercayai byk Tuhan. dimana dia berada itu dia sembah.. it's great article.

    ReplyDelete
  8. Negara USA dijadikan tempat yahudi membiak kejahatan mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. GEORGE SOROS early financial support helped jump-start Barack Obama’s political career. Soros hosted a 2004 fund-raiser for Obama when he was running for the Illinois Senate and gave the maximum-allowed contribution within hours of Obama’s announcement that he was running for President...

      Delete
  9. Artikel yg bgus,mnarik..go Ahead!!

    ReplyDelete
  10. Klu nk tau jwpn yg sebenarnya, tunggu dan lihat je.....

    ReplyDelete
  11. JGN TERPWNGARUH DGN NI SEMUA NNTI KITA SEMUA JADI SYAITAN

    ReplyDelete
  12. 3thn berlalu. Da nmpk ke x? Apa jadi syria skrg?

    ReplyDelete